برنامه‌ریزی یک طرح جامع و کارآمد در بخش مسکن

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی گفت:گرانی‌ها به حدی است که یک کارگر اگر از امروز بدون هیچ خرج و هزینه‌ای شروع به پس‌انداز کند؛ با فرض ثابت ماندن قیمت‌ها ۲۰ تا ۳۰ سال طول می‌کشد تا خانه‌دار شود. این چه ظلمی است که به اقشار ضعیف جامعه می‌شود و امید خانه‌دار شدن را از آنها می‌گیرند؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغرخانی در صفحه توئیتر خود آورده است: متأسفانه سیاست‌های غلط دولت در بخش مسکن، این حوزه را دچار بحران کرده است. در کمیسیون عمران به صورت فشرده در حال برنامه‌ریزی برای ارائه یک طرح جامع و کارآمد به صحن علنی مجلس هستیم.

گرانی‌ها به حدی است که یک کارگر اگر از امروز بدون هیچ خرج و هزینه‌ای شروع به پس‌انداز کند؛ با فرض ثابت ماندن قیمت‌ها ۲۰ تا ۳۰ سال طول می‌کشد تا خانه‌دار شود. این چه ظلمی است که به اقشار ضعیف جامعه می‌شود و امید خانه‌دار شدن را از آنها می‌گیرند؟

برخی قیمت‌ها ۱۰ برابر شده است و در این وضعیت چگونه یک فردی که روزانه ۵۰ تا ۷۰ هزارتومان درآمد دارد؛ می‌تواند زندگی کند و مخارج خانواده را تأمین نماید؟ مردم برای مراجعه به پزشک برای یک بیماری ساده بعضاً یک سوم تا یک چهارم از حقوق دریافتی خود را باید هزینه کنند.

کد خبر 432946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.