سو استفاده از نام رونالدو/ خداحافظی از تیم ملی هاکی بخاطر استعمال مواد مخدر

سو استفاده یک کاربر از نام رونالدو، کمک مالی فدارسیون تیراندازی با کمان به ورزشکاران، و خداحافظی بازیکن هاکی فرانسه بخاطر استعمال مواد مخدر و دستبرد دزدها به خانه ریبری، بخشی از مهم‌ترین خیرهای ورزشی جهان در هفته‌ای که گذشت، است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین خیرهای ورزشی جهان در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

* رامون عباس نیجریایی یکی از کاربران فضای مجازی است که قصد داشت با تقلید از کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس، اعتبار کسب کند. رامون توانسته با کلاهبرداری و سوءاستفاده از نام رونالدو، مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند از یکی از تیم‌های فوتبال لیگ جزیره اخاذی کند. البته او بازداشت شده است. در صورتی که اتهامش ثابت شود، به ۲۰ سال حبس محکوم خواهد شد.

* فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان اعلام کرد که ۳۵ ورزشکار از صندوق حمایت از کرونایی ها که توسط این نهاد و بنیاد توسعه ورزش جهان راه‌اندازی شده است، کمک مالی دریافت خواهند کرد. کماندارانی که درآمد آن‌ها با شیوع ویروس کرونا کاهش زیادی داشته است مبلغی بین ۱۵۰۰ تا ۷۵۰۰ دلار دریافت خواهند کرد.

* ژاوی ستاره سابق بارسلونا که این فصل هدایت تیم فوتبال السد را بر عهده داشت با تمدید قرارداد خود با این باشگاه قطری عملاً به احتمال بازگشتش به بارسلونا تحت عنوان سرمربی پایان داد، اما سران این تیم اسپانیایی همچنان امیدوارند او به نیوکمپ بازگردد.

* گراهام هانتر کارشناس فوتبال اسپانیا معتقد است در صورتی که پپ گواردیولا در منچسترسیتی نماند مقامات این تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا را به خدمت بگیرند.

* جبرئیل حسن اف آزادکار مطرح آذربایجانی که مدال‌های جهانی و المپیک را در کارنامه خود دارد، در چند سال گذشته در وزن ۷۹ کیلوگرم به میدان رفته است. این کشتی گیر به تازگی اعلام کرده است که برای حضور در المپیک به وزن ۷۴ کیلوگرم خواهد رفت.

* کاوه رضایی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در باشگاه کلوپ بروژ بازی می‌کند، توجه تیم‌های زیاد اروپایی را از جمله شارلوای بلژیک جلب کرده است. در مجموع باشگاه کلوپ بروژ مبلغی نزدیک به ۲۲.۵ میلیون یورو را خرج کاوه رضایی، داوید اوکرکه، ام بای دیانه و میشل رنمنکیک کرده است، اما این بازیکنان بازده‌ای مطلوبی نداشتند. باشگاه کلوپ بروژ قصد دارد تا با مهاجمان جدید وارد مذاکره شود.

* رسانه‌های ورزشی کشور سوریه طی نظرسنجی همگانی به عمر السوما به عنوان بهترین فوتبالیست کشورشان رأی دادند. السوما هم طی پیامی از اعتماد رسانه‌ها به خودش تشکر کرد.

* در حالی که فرانک ریبری، بازیکن فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا در بازی خارج از خانه تیمش مقابل پارما حضور داشت، سارقان به خانه او در فلورانس دستبرد زدند.

* نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که از هر پنج ژاپنی تقریباً چهار نفر معتقدند که بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نمی‌تواند سال آینده برگزار شود. البته این نظر سنجی دلیل این بدبینی را ذکر نکرده است.

* کمتر از ۳ ماه دیگر تا رقابت‌های قهرمانی جهان جاده به میزبانی سوئیس زمان باقی مانده است. رقابت‌های قهرمانی جهان یکی از مهترین رویدادهای دوچرخه سواری است و فدراسیون دوچرخه سواری در انتظار دریافت دعوت نامه برای حضور در این رقابت‌ها است.

* "هوگو ژنستت" کاپیتان تیم ملی هاکی فرانسه پس از اینکه در آزمایش خونش ماده مخدر کوکائین پیدا شد، ترجیح داد از بازی‌های ملی خداحافظی کند و به این ترتیب شانس حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست داد.

* "بیانکا ویلیامز" دونده سیاه پوست تیم ملی دو و میدانی زنان بریتانیا که به همراه این تیم در رقابت‌های قهرمانی اروپا در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی به مدال طلا دست یافت، پلیس لندن را به نژادپرستی و خشونت نهادینه شده متهم کرد.

* جام‌جهانی ساندا هر ۲ سال و با حضور ۴ نفر برتر هر وزن مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود. پیکارهای جام‌جهانی ۲۰۲۰ ساندا قرار بود اوایل پاییز به میزبانی استرالیا و در شهر ملبورن برگزار شود که فدراسیون جهانی خبر تعویق این رویداد را اعلام کرد. زمان جدید این مسابقات با هماهنگی کشور میزبان و از سوی فدراسیون جهانی اعلام خواهد شد. با این اوصاف تمامی مسابقات بین‌المللی ووشو در سال ۲۰۲۰ میلادی با تعویق مواجه شد.

* مسئولان باشگاه سپاهان برای فصل جاری تصمیم دارند تیم با کیفیت‌تری را روانه مسابقات دو و میدانی کنند. به هر حال مسئولان سپاهان قصد دارند در صورتی که رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی برگزار شود، مذاکراتی را با ۲ ورزشکار المپیکی این رشته ورزشی یعنی احسان حدادی و حسن تفتیان انجام دهند تا در صورتی که توافقات نهایی بین طرفین حاصل شد آن‌ها را به خدمت بگیرند.

* هنوز رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد فرنگی آغاز نشده و البته به صورت روشن مشخص نیست این مسابقات برگزار خواهد شد یا خیر، اما تیم سیناصنعت ایذه که پنج سال متوالی به عنوان نماینده خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور داشت امسال قصد تیم داری ندارد.

* سایت givemesport، به بهانه ۲ گل زیبای ویلفرد زاها برابر تیم فوتبال چلسی و دنی ولبک برابر نوریچ که (سه شنبه شب گذشته) در هفته سی و چهارم لیگ جزیره به ثمر رسید، دوازده گل زیبای این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس را که شایستگی دریافت جایزه بهترین گل فصل را دارند، معرفی کرد. یکی از این گل‌ها گل علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش کشورمان برابر چلسی است که این گل را درست در اولین روز سال ۲۰۲۰ میلادی به ثمر رساند.

کد خبر 432942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.