آخرین آمار ابتلاء و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۲۰ تیر

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۲۰ تیرماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _جمعه ۲۰ تیر ماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۲۶۲ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۲۵۲ هزار و۷۲۰ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان‌باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر جان باخته‌اند.

لاری گفت: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۴۵۵ مورد در موارد بیمارستانی به شمار می‌آید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سه هزار و ۳۱۹ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، کرمانشاه، ایلام، هرمزگان، بوشهر و خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند، همچنین استان‌های یزد، تهران، اصفهان فارس، گلستان، البرز، لرستان، مازندران، اردبیل، کرمان، همدان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۰۱ نمونه تست آزمایشگاهی در کشور در زمینه کرونا دریافت شده است.

کد خبر 432940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    3 4
    سلام دوستان شمارو به عظمت قرآن رعایت کنید مسافرت نیاین مازندران نیاین مردم بی چاره چه گناهی دارن مگه آمار فوتی یه روزایی 40 یا 50 تا بود الان شده 200 تا یکم فکر کنید.
  • امیر IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    4 7
    این کرونا نتیجه اعمال خودمون هست که به شکل یه نوع ویروس به نام کرونا گریبان گیر همه بشریت شده است و اگه توبه نکنیم بلاهایی عظیم تر در انتظارمونه
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      2 4
      عزیزم دولت مقصر است چرا راه شون میده دولت مقصر است پلیس مقصر است برگردانه همه را
  • اشرف IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    1 1
    کرونا را شکست بدیم
  • دلمان برای دوران قبل کرونا تنگ شده است IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    11 0
    دلمان برای دوران قبل از کرونا تنگ شده است
  • ذ IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    5 0
    یه فکری برا گیلان و ... بکنین دانشجوهای شهرهای دیگه میان اکثرا بدون‌والدین هستند و اصلا رعایت فرهنگ و.. رو نمیکنند بعد میرند جای دیگه میگن گیلان فلان و بسار.اوناییم که با خانواده میان اینجا الانم تو ایام کرونا مدام میرند و میان.کافیه سه روز تعطیل بشه.رشت و شهرهای گیلان پر ترافیک میشه.اینهمه مسافر یهو از کجا میاد.یکم سختگیری خوب چیزیه.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      1 0
      باید جلوی مسافرای تهرانی گرفته شود یااونایی. که ماسک. ندارن جریمه شن
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    4 1
    اونایی که ماسک نمیزنن باید تا یک میلیون جریمه بشن چون بعضیا اصلا خیالشون نیست تازه مسخره هم میکنن.فقط جریمه نقدی لازمه
    • جمیله BE ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      1 1
      آره همین مونده مردمی پول ماسک رو هم حتی ندارن، جریمه هم بکنی... 1 میلیون! شما دیگه کی هستی. خدا ازت نگذره با این افکارت!
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    2 0
    در کشورهای خارجی که همه ماسک میزنن مال فرهنگشون نیست مال اینه که نفری ۴۰۰ یورو جریمه بریدن واسه کسی که رعایت نکنه .وقتی دولت محکم بگیره مردم رعایت میکنن مرگ و میر و ابتلا کمتر میشه
  • لیلا IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    1 0
    اخه این چه وضعی هست یکم سختگیری کنید این پنج شنبه جمعه خیابونها ما جنگل و کوه پر از تهرانی و کرجی بوداخه واجبه تو این شرایط پاشن بیان یک منطقه دیگه رو الوده تر کنن والا ما خودمون که شمالی هستیم نشستیم تو خونه و حتی خونه ی مادرمون نمیریم اخه دلتون بابت اون پرستار نمیسوزه که نتونست بچشو ببینه یکم انصاف خوب چیزیه