وزارت امور خارجه باید به بهره برداری مرکز همایش‌های اصفهان کمک کند

سخنگوی وزارت امور خارجه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان را آبروی کشور دانست و گفت: تحریم ها نباید مانع اجرای چنین پروژه‌های بزرگ و فاخری باشد، وزارت خارجه باید برای بهره‌برداری آن کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عباس موسوی صبح امروز –جمعه ۲۰ تیرماه ۹۹_ در بازدید از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: باید به اصفهان و ایران برای داشتن چنین پروژه ملی تبریک گفت، زیرا سالن اجلاس سران در تهران احداث شده، اما باید از زیرساخت‌های آن در دیگر نقاط استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه فاخر مرکز همایش‌ها، بین‌المللی بودن اصفهان را تکمیل می‌کند، افزود: باید این پروژه در جایگاه ملی دیده شود و وابسته به یک دولت یا یک مقطع زمان در نظر گرفته نشود.

سخنگوی وزارت امور خارجه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان را آبروی کشور دانست و تصریح کرد: آنچه در این پروژه ملی مغفول مانده، حضور سرمایه گذار خارجی است.

وی ادامه داد: پروژه مرکز همایش‌ها نوعی پرستیژ است که می‌توان کلیپی از آن با زبان‌های مختلف دنیا آماده و در جمع سرمایه گذاران آن را پرزنت کرد.

موسوی تاکید کرد: ارادت به اصفهان، ارادت به ایران است چرا که بسیاری از افراد در دنیا ایران را با اصفهان می‌شناسند و این موضوع ظرفیت مهمی است که باید استفاده شود.

کد خبر 432928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.