سپاهان- پارس جنوبی جم/ به دنبال هشتمین برد خانگی

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال میزبان پارس جنوبی جم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی جم

شنبه، بیست و یکم تیرماه، ساعت ۲۰:۴۵

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

داور: محمدرضا اکبریان

آخرین رویارویی: پارس جنوبی جم یک- سپاهان یک

پخش زنده: شبکه اصفهان

حفظ رتبه دومی با ۳ امتیاز خانگی

سپاهان در حالی در خانه میزبان پارس جنوبی جم است که هفته گذشته با توقف برابر سایپا و افزایش فاصله با صدر جدول به ۱۲ امتیاز، عملاً اندک شانس قهرمانی خود را هم از دست رفته دید. با این حال اما همه چیز برای سپاهان از دست نرفته است و شاگردان قلعه نویی امیدوارند با کسب نتایج لازم تا انتهای فصل حداقل رتبه نایب قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیای سال آینده را برای خود حفظ کنند.

سپاهان که در حال حاضر رقابت فشرده‌ای با شهر خودرو، تراکتور، فولاد و استقلال برای کسب سهمیه آسیایی دارد فعلاً با یک بازی بیشتر نسبت به فولاد و استقلال و البته با تفاضل گل بیشتر نسبت به شهر خودرو با ۴۱ امتیاز در رتبه دوم حضور دارد و خوب می‌داند یک لغزش کوچک باعث از دست رفتن این جایگاه می‌شود.

شاگردان قلعه نویی که در این فصل از ۱۱ بازی خانگی ۷ برد کسب کرده‌اند به دنبال کسب هشتمین پیروزی خانگی فصل هستند، آنها دو هفته پیش نیز در آغاز مجدد رقابت‌های لیگ موفق شدند در خانه به راحتی از سد گل گهر سیرجان بگذرند.

دیدار با پارس جنوبی جم برای پیام نیازمند یادآور خاطره تلخی است، او در دیدار رفت بین دو تیم برای اولین بار در فصل جاری گل خورد تا رکورد کلین شیت متوالی‌اش روی ۹۴۰ دقیقه متوقف شود، گلی که نیازمند در بازی رفت دریافت کرد از آن جهت تلخ‌تر بود که پنالتی منجر به گل پارس جنوبی با اشتباه فاحش و عجیب سید علی، داور آن دیدار گرفته شد، داوری که چند هفته قبل از نیز قضاوتی جنجالی به ضرر دیگر رقیب پرسپولیس یعنی استقلال انجام داده بود.

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود که به جمع مصدومان این تیم سروش رفیعی نیز اضافه شده است و رسیدن او به بازی با پارس جنوبی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته وضعیت بدنی امید نورافکن بهتر شده است و احتمال دارد امیر قلعه نویی از او در بازی فردا استفاده کند.

فانوس به دستان در نقش جهان

پارس جنوبی جم یکی از ۴ تیمی است که در خطر جدی سقوط به دسته اول قرار دارد. آنها که با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند تنها ۲ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برند.

پارس جنوبی در حالی به اصفهان می‌آید که هفته گذشته دیدار آنها برابر استقلال به تعویق افتاد و با مدت استراحت بیشتر از سپاهان در دیدار فردا حاضر می‌شوند.

شاگردان افاضلی در پارس جنوبی جم در آغاز مجدد لیگ به مصاف صنعت نفت آبادان رفتند که آن دیدار را با دو گل واگذار کردند، حالا نیز دوباره در دیداری خارج از خانه برابر یک تیم مدعی باید صف آرایی کنند و شاید کسب یک امتیاز نیز آنها را خوشحال می‌کند، امری که پارس جنوبی در بازی رفت در جم انجام داد و از سپاهان در آن مقطع یک امتیاز ارزشمند گرفت.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم:

مسعود پورمحمد، فریبرز گرامی، میلاد باقری، میلاد خدایی، آدام همتی، محمود شفیعی، نیما انتظاری، شهرام گودرزی، پوریا آریاکیا، رضا خالقی فر و امین منوچهری

کد خبر 432918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.