ساماندهی بزرگراه شهید چمران در رینگ سوم ترافیکی شهر اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: بزرگراه شهید چمران در رینگ سوم ترافیکی شهر اصفهان ساماندهی می‌شود.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مطرح شدن طرح پروژه بزرگراه چمران در شورای سیاست‌گذاری و تصویب طرح‌ها، اظهار کرد: سال‌ها مردم در این قسمت از رینگ سوم با مشکلاتی روبرو هستند، که با تصویب این طرح و اجرایی شدن آن و اصلاح و ساماندهی این بزرگراه در وقت و هزینه‌های شهروندان صرفه جویی و ترافیکی روان‌تر ایجاد شود.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه اصلاح و ساماندهی بزرگراه شهید چمران افزود: در این قسمت از رینگ سوم ترافیکی اصفهان حدفاصل میدان لاله تا پل شهید چمران، مشکلات خاصی در این مسیر دیده می‌شود به طوری که عدم دسترسی و فراهم نبودن ارتباط خیابان‌های جنوب و شمال بزرگراه و عدم دسترسی وسایل نقلیه و مسافت طولانی مسیر پل شهید چمران با میدان لاله در دور برگردان‌ها بار ترافیکی بزرگراه شهید چمران را افزایش داده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایمنی پایین رانندگان در مسیر بزرگراه و عدم استفاده همه شهروندان از پل‌های عابر پیاده، منجر به حادثه و تصادفات متعددی می‌شود.

وی از اجرای طرح تعریض کندورها قبل از اجرای طرح ساماندهی بزرگراه چمران خبر داد و افزود: این طرح در کمیسیون تصویب طرح‌ها تصویب و ابلاغ شده و در مرحله تعیین پیمانکار و پس از آن، اجرای پروژه است.

شاطوری ادامه داد: در زمان اجرای طرح ساماندهی بزرگراه شهید چمران، باید بار ترافیکی به کندورها منتقل شود که در حال حاضر کندورها ظرفیت این ترافیک را ندارد، از این رو طرح تعریض کندورها در حال پیگیری است تا طرح اصلی مصوب و ابلاغ شود.

کد خبر 432874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.