رونمایی از هفت خودرو جدید آتش نشانی مشهد تا آبان ماه ۹۹

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه تعداد هفت خودرو جدید آتش نشانی مشهد آبان‌ماه امسال رونمایی می‌شود، گفت: تا پایان سال چهار ایستگاه آتش‌نشانی جدید در این کلانشهر افتتاح خواهد شد.

امیر عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افتتاح ایستگاه‌های آتش نشانی اظهار کرد: شهریورماه ایستگاه غدیر، مهرماه ایستگاه راضی و آبان‌ماه امسال ایستگاه‌های رسالت و عسگریه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: با گذشت شش ماه از افتتاح پنجاهمین ایستگاه آتش نشانی به نام شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» شاهد افتتاح پنجاه و یکمین ایستگاه آتش نشانی به نام آتش نشان فداکار «امیر محمد زارع» هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه امسال نتیجه حمایت‌ها و بذرپاشی مدیریت شهری و شورای شهر مشهد در زمینه توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی و ایمنی آشکار خواهد شد، تصریح کرد: تا پایان سال‌جاری موتورسیکلت‌های آتش نشانی و یک دستگاه تریلر ویژه آموزش ایمنی به شهروندان رونمایی خواهد شد.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های شهردار و اعضای شورای شهر، بحث حفظ ایمنی مردم است، از این رو در صدد هستیم تا به صورت جدی شهریورماه یک بار و برای همیشه تکلیف پرونده مجتمع‌های تجاری و بیمارستان‌های ناایمن و پرخطر را روشن کنیم.

عزیزی ادامه داد: از مجموعه ۳۳ بیمارستان فعال مشهد، تنها دو بیمارستان مجوز یک ساله گرفته بودند که تاییدیه های ایمنی آنها نیز در اواخر سال گذشته منقضی شده و باید مجدداً نسبت به دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کارگروهی متشکل از نمایندگان فرمانداری مشهد، اداره کار و امور اجتماعی استان، سازمان آتش نشانی، نظام مهندسی استان، نماینده دستگاه قضائی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشکیل شده است.

کد خبر 432864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.