تشدید محدودیت‌های کرونایی در آرامستان جیرفت

شهردار جیرفت گفت: باتوجه به وضعیت قرمز و ضدعفونی کردن این منطقه با دستور دادستان خیابان‌های منتهی به بهشت زهرای جیرفت پنجشنبه این هفته مسدود خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نعمت‌الله حسین‌زاده از اعمال ممنوعیت تردد در خیابان‌های منتهی به بهشت زهرای این شهر با هدف ضدعفونی آرامستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز و راستای مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان و حسب دستور دادستان و مرکز بهداشت به دلیل ضدعفونی آرامستان، خیابان‌های منتهی به بهشت زهرا از صبح پنج شنبه نوزدهم تیرماه از ساعت هشت صبح تا ساعات اولیه شامگاه همین روز مسدود خواهند شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش سرعت انتشار آن در راستای شعار ملی «قطع زنجیره انتقال و فاصله گذاری اجتماعی» نسبت به مسدود کردن خیابان‌های منتهی به آرامستان و بهشت زهرای جیرفت اقدام خواهد شد.

شهردار جیرفت از ضدعفونی آرامستان جیرفت در روز پنج شنبه نوزدهم تیرماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت جیرفت قرمز اعلام شده است و حسب دستور دادستان و مرکز بهداشت ضدعفونی بهشت زهرا در دستور کار شهرداری قرار دارد لذا از شهروندان جیرفتی درخواست داریم که پنجشنبه این هفته از حضور در بهشت زهرای جیرفت خودداری کنند.

حسین‌زاده با تاکید بر ممنوعیت حضور شهروندان در بهشت زهرا، گفت: با هماهنگی با مجموعه معاونت خدمات شهری و برای حفظ سلامت همشهریان ضمن انجام عملیات محلول پاشی و ضد عفونی خیابان‌های منتهی به بهشت زهرای جیرفت از ساعت هشت صبح پنجشنبه این هفته، نسبت به مسدود کردن این خیابان‌ها نیز اقدام و از ورود مردم به بهشت زهرا جلوگیری به عمل می‌آید.

وی با تاکید بر این موضوع که اینگونه محدودیت‌ها برای حفظ سلامت همه شهروندان است، خاطر نشان کرد: همه باید به نوبه خود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با متولیان امر همکاری کنند.

شهردار جیرفت همراهی مردم را در این زمینه خواستار شد و گفت: شهروندان از مراجعه به بهشت زهرا پنج شنبه این هفته خودداری کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 432818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.