مدیریت شهری متعهد به حفظ سلامت کارکنان شهرداری است

شهردار آستارا گفت: مدیریت شهری متعهد به حفظ سلامت و ایمنی محیط کار کارکنان شهرداری است، زیرا ارائه خدمات مناسب به شهروندان در گرو بهره‌مندی از توان و تخصص کارکنان سالم و توانمند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد معیتی در مراسم اهدای کلاه ایمنی به نارنجی پوشان شهرداری آستارا، اظهارکرد: به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری‌ها، پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری آستارا به کارگران این شهرداری که از موتور استفاده می‌کنند، کلاه ایمنی اهدا کرد.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰ عدد کلاه ایمنی با هدف ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت به نارنجی پوشان اهدا شد و این اقدام تداوم خواهد داشت، تاکید کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی مانند کلاه ایمنی در حین رانندگی با موتورسیکلت سبب کاهش چشمگیر شدت آسیب‌های وارده به ناحیه سر و گردن می‌شود.

شهردار آستارا با تاکید بر اینکه استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران در کشورمان باید به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای حفظ جان راکبان موتورسیکلت، استفاده از کلاه ایمنی است، اما بی‌توجهی راکبان موتورسیکلت به این امر همواره موجب بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیری در حوادث رانندگی شده است.

معیتی با بیان اینکه برای تسهیل تردد شهروندان طرح‌های رفع نقاط حادثه‌خیز شهری به صورت مستمر اجرا می‌شود، گفت: مدیریت شهری متعهد به حفظ سلامت و ایمنی محیط کار کارکنان شهرداری است، زیرا ارائه خدمات مناسب به شهروندان در گرو بهره‌مندی از توان و تخصص کارکنان سالم و توانمند است.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود، شهروندان موتور سوار به ویژه کارگران شهرداری که راکب موتورسیکلت هستند با رعایت قوانین و مقررات و استفاده از کلاه ایمنی در زمان استفاده از موتورسیکلت در پیشگیری از حوادث همراه و همیار پلیس باشند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 432806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.