ساماندهی و بهره برداری اصناف از پیاده‌روها و فضاهای شهری مشهد

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه شهر مشهد برای ایجاد شهری پویا و فرح بخش خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود رضوی اظهار کرد: نشاط و تعاملات اجتماعی در زندگی از پیامدهای زندگی شهرنشینی است که می‌توان با بهره‌گیری از خلاقیت، نوآوری و ظرفیت‌های بالقوه شهر، محیطی مناسب و با نشاطی را برای شهروندان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روها بخش جدایی ناپذیر شهر است، افزود: در طرح ساماندهی و بهره‌برداری اصناف از پیاده روها و فضاهای شهری بیش از ۲۵۰ واحد صنفی مجاز شامل رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فست فودها، کافه کتاب‌ها، شیرینی فروشی‌ها و سفره‌خانه‌ها مجوز استفاده از فضای پیاده‌رو را بر اساس آئین‌نامه ساماندهی بهره‌برداری اصناف از پیاده‌روها و فضاهای شهری دریافت کرده‌اند.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: طرح ساماندهی و بهره‌برداری اصناف از پیاده‌روها و فضاهای شهری از ابتدای سال ۹۷ پس از تصویب شورای اسلامی شهر مشهد و پس از اطلاع رسانی لازم در سطح شهر به مرحله اجرا درآمد که مورد استقبال اصناف و رضایت مندی شهروندان قرار گرفت.

رضوی خاطر نشان کرد: واحدهای صنفی مجاز می‌توانند جهت استفاده از فضای پیاده‌روی واحد صنفی به سامانه صدور مجوز بهره‌برداری از پیاده‌روها و معابر شهری به آدرس eservice.mashhad.ir مراجعه و نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

کد خبر 432803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.