روزنامه‌های ورزشی ۱۹ تیر؛ خداحافظی سپاهانی سابق از فوتبال

علی احمدی بازیکن سابق سپاهان رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنحشنبه ۱۹ تیرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "دوری از فرزندانم از کرونا بدتر است" به رقم خوردن روزهای تلخ در روزهای قرنطینه وریا غفوری پرداخت، روزهایی که در آن کاپیتان استقلال علاوه به دلیل ابتلاء به کرونا از خانواده و فوتبال خود دور است.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "اگر استقلال هم صدرنشین بود لیگ باید تعطیل می‌شد" به بازگشت موضع هیئت مدیره استقلال به تعطیلی لیگ پرداخت، موضعی که این بار با کرونایی شدن چندین بازیکن این تیم منطقی نیز به نظر می‌رسد.


"خراسان ورزشی" با عنوان "فلافل خوردن ما و مهمانی گرفتن قایدی خنده دار است" به اظهارات دانشگر در واکنش به شایعاتی مبنی بر برگزاری یک مهمانی استقلالی در خانه مهدی قایدی پرداخت، شایعاتی که همه بازیکنان استقلال آن را تکذیب کرده اند.


"ایران ورزشی" با عنوان"فکر نمی‌کنم بازیکنی در چین کرونا گرفته باشد" به اظهارات قطبی سرمربی سابق پرسپولیس پرداخت، این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که فقط در یک بازی فوتبال در ایران بیش از ۲۰ بازیکن کرونا گرفته اند.


"هواداران پرسپولیس" با عنوان"ملاقات در غیاب متخصص کرونا " به مصاف حساس سرخپوشان و ماشین سازی تبریز پرداخت، مصافی که پرسپولیس با پیروزی در آن می‌تواند گام بزرگی برای قهرمانی بردارد.


"صدای سپاهان" با عنوان "علی احمدی رسماً با دنیای فوتبال خداحافظی کرد " به خداحافظی بازیکن سابق سپاهان از فوتبال در ارتباط تصویری با صفحه مجازی این روزنامه پرداخت.

کد خبر 432801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.