اتمام عملیات اجرای اسکلت بتنی ایستگاه آتش نشانی چهارباغ پائین

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: فاز نخست پروژه ایستگاه آتش نشانی چهارباغ پائین با پیشرفت حدود ۹۰ درصد با اجرای اسکلت بتنی تمام شده و وارد فاز بعدی یعنی مرحله سفت‌کاری می‌شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث ایستگاه آتش نشانی با مشارکت مناطق یک و سه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در خیابان چهارباغ پایین در دست اقدام است.

وی با اشاره به محدوده پرترافیک مرکز شهر، افزود: با توجه به اینکه مسیر چهارباغ پایین در اکثر ساعات روز دچار ترافیک سنگین است و امداد رسانی به محدوده مرکز شهر، بازارهای موجود در خیابان عبدالرزاق، میدان شهدا، چهارباغ پایین و نقاط مختلف این محدوده را با مشکل رو به رو می‌کند، شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان این محدوده، زمینی متعلق به منطقه یک شهرداری را به منظور ساخت ایستگاه آتش نشانی در نظر گرفته تا تسهیل خدمت‌رسانی در این محدوده‌ها انجام شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به بودجه ۴۰ میلیارد ریالی این پروژه، تصریح کرد: هزینه پیمان اولیه این پروژه هفت میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال است و مقررشده در این پروژه با احداث زیرزمین و یک طبقه روی پیلوت، مساحتی حدود ۹۵۵ مترمربع احداث شود.

وی ادامه داد: احداث ایستگاه‌های آتش نشانی در محدوده‌هایی که نیاز به این امکان دارد، گامی مؤثری برای تحقق شعار تاب‌آوری شهری است.

کد خبر 432797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.