فوتیِ کرونا دو ماه پس از مرگ به خانه بازگشت

جزئیات شهادت بانوی جانباز گیلانی، کشتن راننده خودرو به دست مسافر دربستی، نجات مادر و دختر قزوینی از کانال آب، بازگشت فرد فوت شده پس از دو ماه به خانه و سقوط مرگبار دختر ۱۹ ساله از بالای خانه را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گزارش برخی رسانه‌های خارجی حاکی است که مردی که از بیماری روحی و روانی رنج می‌برد به طور ناگهانی در حالی که از خانه اش بیرون رفت ناپدید شد و پس از چند ماه پیگیری پلیس مأموران مردی را پیدا کردند که طبق مشخصات به مرد ۴۳ ساله شباهت داشته و به خاطر اوضاع نامساعدی که داشت به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه است.

روز بعد، خانواده مرد چینی به بیمارستان آمدند تا او را ملاقات کنند اما پزشکان گفتند وی به دلیل این که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بعید است زنده بماند به همین خاطر ممنوع الملاقات است اما با پافشاری خانواده مرد چینی بالاخره توانستند او را ملاقات کنند اما به خاطر ماسک اکسیژنی که روی صورت او بود نتوانستند به خوبی او را شناسایی کنند.

بعد از مرگ او به دلیل اینکه جسد فرد کرونایی در چین سوزانده می‌شود این جسد به خانواده او تحویل نمی‌شود ولی تنها چند هفته بعد پلیس با تماسی که با خانواده دارد اظهار می‌کند که فردی که خود را فرزند شما معرفی کند به صورت یک مرد روانی در شهر می‌چرخد.

مسافر قاتل راننده دربستی را کشت

قاتل جوان ۲۳ ساله در مهرستان که متهم به قتل است توسط پلیس به دام افتاد. سرهنگ"محمد سرگزی"فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: هفدهم خردادماه سال جاری گزارش مفقودیت جوانی ۳۳ ساله به نام عباس به پلیس آگاهی شهرستان شیراز اعلام شد.

سرگزی افزود: در بررسی اظهارات خانواده این مرد جوان مشخص شد این فرد راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نوک مدادی است که چند روز است از منزل خارج و تاکنون برنگشته است.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های میدانی کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد که این فرد چند مرد جوان را به عنوان مسافر دربستی از شیراز به مقصد ایرانشهر سوار خودرو کرده و از آن مدت مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان گفت: متهم که جوانی ۲۱ ساله بود در بازجویی‌های علمی پلیس اعلام داشت به همراه برادر و یکی از دوستانش که در یک کشتارگاه مرغ در شیراز مشغول کار بوده برای برگشت به منزل خودرو پژو را به مقصد ایرانشهر دربست کرده و در بین راه راننده خودرو را با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسدش را در حوالی شهر بردسیر در زیر خاک دفن کرده است.

نجات مادر و دختر سقوط کرده در آب

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه صبح دیروز در بلوار معلم شهر قزوین یک دختر ۹ ساله به داخل کانال آب افتاد و سپس مادرش در اقدام برای نجات او به داخل آب سقوط کرد.

او اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی توانستند هر دو نفر را از آب بیرون بکشند و نجات دهند.

سقوط مرگبار دختر ۱۹ ساله از بالای ساختمان چهار طبقه

دختری نوزده ساله بر اثر سقوط از طبقه چهارم آپارتمانی در یکی از محلات ‏شهرستان شیروان جان خود را از دست داد‎، سرهنگ محمد روهنا، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان درباره این پرونده گفت: «مأموران پاسگاه خانلق شهرستان شیروان در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک زن از مجتمع مسکن مهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند‎.

مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند دختری نوزده ساله درحال پهن‌کردن لباس در تراس طبقه چهارم مجتمع مسکن مهر بوده است که به‌طور ناگهانی از ارتفاع ۱۵ متری به پایین سقوط می‌کند‎ که منجر به مرگ لحظه‌ای می‌شود.

تنها بانوی جانباز ۷۰ درصد گیلان شهید شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرانزلی شامگاه چهارشنبه با تأیید خبر درگذشت جانباز ۷۰ درصد گیلانی در جمع خبرنگاران گفت: شهیده طاهره صیاد ناهد همسر روحانی شهید مرتضی خدادادی، نخستین شهید ترور بندرانزلی بود که در جریان ترور همسرش به دست گروهک منافقین در سال ۱۳۶۰ به درجه جانبازی نائل آمده بود.

امیرنظری افزود: این شهیده مکرمه تنها جانباز ۷۰ درصد گیلان بود که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج به کاروان شهدا پیوست.

کد خبر 432791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.