گل محمدی بهترین سرمربی ایرانی است/ بعد از قهرمانی در لیگ به جام حذفی فکر می‌کنیم

رادوشویچ، دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است یحیی گل محمدی بهترین سرمربی ایرانی است. همچنین گل محمدی اعتقاد زیادی به او دارد و سال آینده سنگر تیم‌اش را در اختیار این دروازه‌بان کروات قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بوژیدار رادوشویچ که حالا چهارمین سال حضورش در ایران را می‌گذراند، با آغاز قرارداد بیرانوند با آنتوروپ بلژیک به گلر اول پرسپولیسی‌ها در بازی‌های باقی مانده تبدیل شد و چند روز قبل برابر شاهین بوشهر، نخستین بازی در نبود بیرانوند در دروازه سرخ‌پوشان ایستاد. او در این مسابقه توانست عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد و علاوه بر چند واکنش عالی، یک کلین شیت دیگر را در کارنامه این فصل خود ثبت کند. در همین خصوص بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان پرسپولیس تهران گفت و گویی را با خبرنگار ایمنا انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

به نظر کار سختی را مقابل شاهین بوشهر داشتید. نظرت درباره این بازی چیست؟

به طور کلی دیدار مقابل شاهین و به خصوص بعد از دریافت کارت قرمز، بازی سختی بود اما در نهایت یک بر صفر پیروز شدیم.

و باز هم توانستی کلین شیت کنی...

۳ امتیازی که توانستیم به دست آوریم، مهم‌ترین چیز بود و همچنان به روند بردن‌هایمان ادامه خواهیم داد. طرفداران در تمام بازی‌ها یار دوازدهم ما هستند و حمایتمان می‌کنند. هواداران عامل اصلی موفقیت‌هایمان هستند. امیدوارم شرایط بیماری کرونا در زودترین زمان ممکن به پایان برسد و طرفداران بتوانند برای حمایت از تیم‌هایشان به استادیوم بیایند.

همیشه رابطه خوبی با هواداران پرسپولیس داشتی. نبود تماشاگران در استادیوم‌ها، ناراحت کننده نیست؟

نبود تماشاگران برای تیم پرسپولیس بسیار دشوار است، چرا که طرفداران در تمام بازی‌ها یار دوازدهم ما هستند و حمایتمان می‌کنند. هواداران عامل اصلی موفقیت‌هایمان هستند. امیدوارم شرایط بیماری کرونا در زودترین زمان ممکن به پایان برسد و طرفداران بتوانند برای حمایت از تیم‌هایشان به استادیوم بیایند.

تجربه کار کردن با یحیی گل محمدی چگونه است؟

یحیی گل محمدی بهترین مربی ایرانی است و از کار کردن با او، لذت می‌برم. نیاز دارم مثل قبل تلاش کنم و حرفه‌ای باشم.

فکر می‌کنی گل محمدی برای سال آینده به عنوان گلر اول به تو اعتماد می‌کند؟

یحیی خیلی به من اعتماد دارد و به رسانه‌ها گفته که رادو شماره یک پرسپولیس خواهد بود. این موضوع را آقای فنایی نیز بیان کرده است. این حمایت‌ها از سوی کادر فنی تیم، برایم خیلی معنا دارد.

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تقریباً قطعی شده است. آیا به قهرمانی در جام حذفی هم فکر می‌کنید؟

هنوز ۷ مسابقه از لیگ برای بازی کردن باقی مانده اما خودمان را باور داریم و امیدوار هستم بتوانیم به زودی چهارمین قهرمانی پیاپی‌مان را قطعی کنیم. همچنین پس از پایان لیگ درباره جام حذفی هم فکر خواهیم کرد.

احتمالاً شنیده باشی که بسیاری از مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در ایران به علت نگرانی از آمار بالای شیوع کرونا حاضر نشدند پس از پایان وقفه لیگ به ایران باز گردند. آیا تو مشکلی از این بابت نداشتی؟

در خصوص دیگران اطلاعی ندارم اما برگشتم چون این یک روش و رفتار حرفه‌ای بود. فوتبالیست پرسپولیس هستم و تیم به من نیاز داشت و الان اینجا هستم. صحبت کردن درباره سایر افراد دشوار است اما همه‌ ما بر اساس ایجاد بهترین شرایط خودمان تصمیم‌گیری می‌کنیم.

کد خبر 432790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.