از کسب وکارهای نوین و نوپا حمایت می کنیم

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: نظام مالیاتی همواره از فعالیت های اقتصادی سالم و مولد که تکالیف قانونی خود را عمل می نمایند حمایت می کند.

به گزارش ایمنا، بهروز مهدلو در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی اتحادیه صنف رایانه ای اصفهان که درمحل اداره کل امورمالیاتی استان اصفهان برگزار شد با تبریک روز مالیات و گرامیداشت هفته فرهنگ مالیات گفت: مالیات بر اساس قانون وضع و اخذ می شود و این توقع که خلاف قانون عمل شود توقعی نادرست است. اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان از فعالیت های نوین اقتصادی حمایت می کند و آمادگی دارد نسبت به برگزاری دوره های آموزشی با هماهنگی اتحادیه صنف رایانه ای استان اقدام نماید.

مهدلو حرکت به سمت کسب و کارها و فعالیت های نوپا و نوین اقتصادی را بر اساس معیارهای قانونی و موازین منطقی از جمله اجرای ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیاتهای مستقیم دارای اهمیت دانست و افزود: اجرای ماده ۱۶۹ خط قرمز سازمان امور مالیاتی در راستای مبارزه با فرار مالیاتی می باشد.

وی ارائه اطلاعات صحیح و شفاف به سازمان مالیاتی را از اصول فعالیت های اقتصادی سالم عنوان کرد و گفت: نظام مالیاتی همواره از فعالیت های اقتصادی سالم و مولد که تکالیف قانونی خود را عمل می نمایند حمایت می کند.

منبع: پورتال سازمان امور مالیاتی

کد خبر 432756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.