احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با شروع فصل گرما استفاده از موتورسیکلت افزایش مییابد که استفاده ناصحیح برخی از این وسیله نقلیه موتوری به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است.
وی افزود: به همین دلیل در این دوره از تبلیغات شهری به موضوع «موتور سوار» پرداختیم تا گامی برای کاهش معضلات حادثه ساز وسیله نقلیه موتور برداشته باشیم.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان عنوان این دوره از تابلوهای تبلیغات شهروندی را «چرا عاقل کند کاری!؟» عنوان کرد و گفت: تردد موتورسواران در پارکها، محل عبور عابران پیاده، پیاده راهها و بزرگراهها به عنوان مهمترین تخلفات برخی موتورسواران در تبلیغات شهروندی، فرهنگسازی شده است.
وی با بیان اینکه در هرماه دو بار تابلوهای فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به بیان یکی از موضوعات شهری میپردازد، تصریح کرد: طبق نظرسنجیهای انجام شده تأثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است.
رضایی تاکید کرد: شهروندان باید بدانند پیامهایی که روی تابلوهای شهروندی قرار میگیرد، منابع علمی و روایی دارند.
نظر شما