شورا در امدادرسانی به بنت با شهرداری اصفهان همسو بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر اصفهان در حد توان آماده خدمت رسانی است زیرا همه جای ایران سرای خود می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز _چهارشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹_ در نشست هم اندیشی با اعضا شورای شهر بنت ضمن تقدیر از خدمات شهرداری اصفهان در استان سیستان و بلوچستان، این اقدامات را همسو با نگرش شورای شهر دانست و اظهار کرد: شهردار اصفهان زمان بازدید از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان احساس وظیفه کرد و در همان منطقه تصمیم به امداد رسانی گرفت که این اقدام به دلیل ارتباط نزدیکی که میان اعضای شورا با وی وجود دارد، مورد تأیید شورای شهر نیز قرار گرفت.

وی افزود: شورای شهر اصفهان در حد توان آماده خدمت رسانی است زیرا همه جای ایران سرای خود می‌دانیم و آموزه‌های دینی به ما آموخته که فارغ از نژاد، دین و مذهب در رفع نیاز هم‌نوعان خود تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به کلام امام علی (ع) که می‌فرمایند "مردم دو دسته‌اند یا برادر دینی تو یا در خلقت با تو برابر هستند"، تصریح کرد: این تفکر بیانگر آن است که در هر نقطه‌ای که مخلوقات خداوند نیازمند کمک باشند باید به یاری آنها برویم و در همین راستا از هر کمکی به هموطنان خود در سیستان و بلوچستان استقبال می‌کنیم.

همچنین رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست اظهار کرد: اصفهان هیچ موضع برتری نسبت به شهر بنت یا مابقی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان ندارد زیرا ما نیز دردمند هستیم و از شورای شهر بنت سپاسگزاریم که به ما برای آشنایی با دردهای کشور به ما کمک می‌کنند.

کورش محمدی افزود: امیدواریم این همدلی بین دو شهر اصفهان و بنت باعث شود جامعه بیمار و نامهربان و غیرانسانی ما را نجات دهد بنابراین این اقدامات و همکاری‌ها باید بین شهرهای دیگر نیز ایجاد شود.

کد خبر 432750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.