وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار/ساخت شهری جدید در کرمانشاه

در این بسته خبری از تعطیلی تفرجگاه‌های گرگان تا تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی برای سمنانی‌ها و اعمال محدودیت در پرداخت عوارض آلایندگی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

هوشمندسازی شهر سنقر

علی بنی عامریان، شهردار سنقر با بیان اینکه افزایش سطح کیفیت زندگی در گرو هوشمندسازی است، گفت: در تلاش هستیم به منظور کاهش بروکراسی اداری و با رفع برخی موانع، سنقر را در مسیر تحقق و تبدیل به شهر هوشمند پیش ببریم.

وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار

فرخ جلالی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز اظهار کرد: در پی افزایش آمار اموات کرونایی و رعایت نکردن هشدارهای بهداشت و سلامت توسط گروهی از شهروندان، وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

نگهداری از ۲۷۰ هکتار عرصه باغ سیب کرج

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در حال حاضر نگهداری از ۲۷۰ هکتار عرصه باغ سیب مهرشهر بر عهده شهرداری است که به خوبی اقدامات لازم در حال انجام است.

تعطیلی تفرجگاه‌های گرگان

در جلسه امروز ستاد مقابله با ویروس کرونا در گرگان، ورود به تفرجگاه‌های این شهرستان از جمله النگدره، ناهارخوران، پارک قرق، جعفرآباد، روستای زیارت، توشن و شموشک تعطیل می‌شود.

مناسب سازی پارک‌های شهر برف‌انبار

حمیدرضا شریعتی نیا، شهردار برف‌انبار گفت: پارک‌های شهر برف‌انبار برای استفاده معلولان مناسب سازی شده است.

رونمایی از کتاب "بلدیه تا شهرداری"

عباس امینی زاده، شهردار بندرعباس گفت: کتاب از "بلدیه تا شهرداری" نخستین گام در جهت هویت بخشی بندرعباس است و امیدوارم با جمع‌آوری اسناد تاریخی دیگر بتوانیم این کتاب را هرسال به‌روزرسانی کنیم.

بهره برداری از بلوار امام رضا (ع) گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: پروژه احداث میدان و انتهای مسیر بلوار امام رضا (ع) تا پایان تیرماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی برای سمنانی‌ها

مریم هاشمی، معاون معماری و شهرسازی شهردار سمنان از تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی خبر داد و گفت: یکی از نتایج و پیامدهای مثبت تصویب نهایی و اجرایی شدن طرح تفصیلی شهر سمنان، تسریع در صدور پروانه‌های ساختمانی است.

ساخت شهری جدید در کرمانشاه

مهرداد سالاری، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از ساخت شهری جدید در کنار شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: مطالعات این طرح جهت تعیین زمین هم اکنون در حال انجام است.

اعمال محدودیت در پرداخت عوارض آلایندگی

فاضل عبیات، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه وضع مدیریت پسماند در شهرهای مختلف خوزستان بد است، از اعمال محدودیت در پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌هایی خبر داد که به فکر پاکیزگی محیط نیستند.

کد خبر 432743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.