بهسازی معابر مسکن مهر شهر دماوند

شهردار دماوند گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی فضای عمومی مسکن مهر امام رضا (ع) از سال گذشته تاکنون پنج میلیارد تومان هزینه داشته است.

به گزارش ایمنا، عباس صفری با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری دماوند در سایت مسکونی مسکن مهر امام رضا (ع)، اظهار کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته، شهرداری دماوند تنها بهسازی معابر اصلی و پرتردد را جهت اجرای عملیات عمرانی در دستور کار دارد و تاکنون نیز خدمات قابل ملاحظه را اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون سه هزار مترمربع روکش آسفالت و دو هزار و ۵۰۰ مترمربع لکه گیری آسفالت در محورهای اصلی این شهرک مسکونی اجرا شده است.

شهردار دماوند به جمع آوری جداول فرسوده و آسیب دیده بلوار اصلی و اجرای پروژه جدید در این بخش اشاره کرد و گفت: انجام ۳۲۰۰ متر طول مرمت جدول و احداث نهر، ۱۳۰۰ متر طول تخریب و اجرای تک جدول رفیوژ وسط بلوار، ۲ هزار مترمربع تخریب و اجرای پیاده روسازی به صورت بتنی و کفپوش از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

صفری به توسعه فضای سبز محورهای اصلی این منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: دو هزار و ۶۰۰ متر طول لوله گذاری جهت آبیاری قطره‌ای فضای سبز و غرس حدود یکهزار درخت و درختچه در منطقه مسکونی مسکن مهر طی سال‌های اخیر از دیگر خدمات صورت گرفته توسط شهرداری دماوند است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود شیب در برخی مناطق شهرک، اجرای دیوار حائل جهت جلوگیری از ریزش خاک در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون ۲۲۰۰ مترمکعب اجرای دیوار سنگی اجرا شده است.

شهردار دماوند به اجرای پروژه ورودی دوم مسکن مهر در سال جاری اشاره کرد و گفت: در این پروژه ۳۲۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت، ۶۰۰ متر طول کانیو (هدایت آب‌های سطحی)، ۴۳۰۰ مترمربع کف پوش، ۲۴۰۰ مترمکعب دیوار سنگی و ۲۰۰ متر طول رفیوژ اجرا شده است.

صفری به زه کشی آب‌های سطحی در این منطقه اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق شهرک شاهد رها بودن آب‌های سطحی بودیم که تاکنون ۱۲۰ متر طول نهر عرضی اجرا شده است.

وی به جمع آوری زباله، رفت و روب و انجام خدمات شهری به ویژه جمع آوری نخاله‌های دپو شده توسط تعاونی‌ها در این سایت مسکونی اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات شهرداری، در نظر گرفتن خط تاکسی و تسهیل در تردد شهروندان بوده که تاکنون ۲۰ دستگاه تاکسی به این بخش اختصاص یافته است.

شهردار دماوند با اشاره به اینکه ساماندهی مسکن مهر جزو اقدامات مؤثر شهرداری در این زمان بوده است، بیان داشت: امید است در سال جاری اقدامات مطلوبی به لحاظ توسعه فضای سبز، اجرای دیوار حائل و همچنین مابقی خدمات مانده تحت تعهد شهرداری به انجام برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 432730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.