توجه به استراتژی مشارکت و سرمایه‌پذیری در شهرداری اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: تأکید بر استراتژی مشارکت و سرمایه‌ پذیری شهرداری از وظایف و خط مشی‌های سازمان‌های وابسته شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری در جلسه شورای سازمان آرامستان‌های وابسته شهرداری با تأکید بر استراتژی مشارکت و سرمایه‌پذیری شهرداری اظهار امیدواری کرد: سازمان‌ها در این خصوص فعالیت خود را افزایش داده و اهداف تعیین شده را برای جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آن‌ها در تأمین زیرساخت‌ها و زمینه‌های مرتبط با افزایش رفاه و کیفیت زندگی شهروندان از دریچه مأموریت‌های سازمان‌ها پیگیری کنند.

وی با قدردانی از فعالیت مدیریت و پرسنل سازمان آرامستان‌ها در ارائه خدمات مطلوب و مناسب با وجود بیماری کرونا، گفت: کارکنان این سازمان در خط اول مبارزه با کرونا حضور داشته و علی‌رغم شرایط سخت در انجام امور مربوط به متوفیان مبتلا به بیماری‌های واگیردار در بخش‌های مختلف پذیرش، تغسیل، تکفین، اقامه نماز میت و خاکسپاری از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان خدمت رسانی توسط سازمان آرامستان‌ها در شرایط حساس کنونی را بسیار ارزشمند و مهم دانست و افزود: بر اساس پروتکل‌های اعلام شده و با تاکید مراجع تقلید مبنی بر انجام امور شرعی متوفیان بیماری کرونا در حال حاضر تغسیل اموات این بیماری توسط غسالان سازمان آرامستان با همه مخاطرات بهداشتی به صورت شرعی و کاملاً بهداشتی صورت می‌پذیرد.

وی گفت: اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های سازمان آرامستان‌ها در جهت اهداف مدیریت شهری و ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان است که اثرات آن مشهود بوده و با توجه به تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته پروژه‌های حائز اهمیتی در اصفهان اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه ضمن ارائه راهکارها و اعلام برنامه‌های سال جاری توسط رئیس و اعضا شورای سازمان آرامستان‌ها، گزارش حسابرس و بازرس این سازمان منتهی به سال ۱۳۹۸ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و همچنین تفریغ بودجه سال گذشته سازمان ارزیابی و به تصویب شورا رسید.

کد خبر 432729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.