بارسا - اسپانیول، عجیب‌ترین دربی تاریخ

بارسلون امشب دربی بارسلون در شرایطی برگزار می‌شود که از یک سو بارسا تلاش می‌کند تا از کورس قهرمانی جا نماند و از سوی دیگر، اسپانیول می‌خواهد از سقوط بگریزد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، بارسا و اسپانیول امشب یکی از عجیب‌ترین دربی‌های تاریخ را برگزار خواهند کرد. شرایط بسیار عجیبی که در حال حاضر بر فوتبال حاکم است، باعث شده تا بازی امشب از شرایط خاصی برخوردار باشد.

یکی از دلایلی که می‌توان دربی امشب را عجیب‌ترین دربی تاریخ این دو تیم در نظر گرفت، خالی بودن ورزشگاه نیوکمپ است. شرایط به وجود آمده پس از شیوع جهانی ویروس کرونا باعث شده تا دو تیم در شرایط بسیار خاصی در مقابل هم قرار بگیرند.

در حالی که عدم حضور هواداران از جذابیت‌های این بازی می کاهد، اما شرایط دو تیم در جدول لالیگا به طور قطع باعث افزایش جذابیت‌ها خواهد شد. بارسایی ها در بالای جدول به شدت در تلاش هستند تا اختلاف به وجود آمده با مادرید را جبران کنند و نه تنها باید بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، بلکه چشم به لغزش رئالی‌ها نیز دارند. از طرف دیگر اسپانیولی‌ها در قعر جدول لالیگا جای گرفته اند و برای فرار از سقوط به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی دارند.

اگرچه باقی ماندن در لالیگا تقریباً برای اسپانیول یک آرزوی محال است، اما شاید این دیدارهای پایانی برای اسپانیولی‌ها به مثابه جنگی بر سر غرورشان خواهد بود و ممکن است همین موضوع باعث به دردسر افتادن آبی و اناری‌ها شود. بارسلونا و اسپانیول پنجشنبه ساعت ۰۰:۳۰ بامداد در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا یکی دیگر از دربی‌های شهر بارسلون برگزار شود.

کد خبر 432706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.