تساوی بد موقع سپاهان و خطر از دست رفتن جایگاه دومی

پانصدمین شماره رسانه  الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "شرایط خطرناک‌تر شد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به تبعات تساوی بد موقع سپاهانی‌ها برابر سایپا دارد. بازی نه چندان خوب زردپوشان در جدال با نارنجی‌های تهران، توقف بد موقع این تیم را به همراه داشت. این تساوی بدون گل در حالی رقم خورد که شاگردان قلعه نویی علاوه بر اینکه اختلاف امتیازشان با پرسپولیس افزایش یافت، جایگاه دومی آنها نیز به خطر افتاده و حالا تنها بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به شهر خودرو در رده‌ دوم ایستاده‌اند. توقف سپاهان مقابل سایپا انتهای جدولی و جا ماندن از کورس قهرمانی، باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران سپاهان شده است.

"شنیده‌ام لوکا بازیکنان را تهدید کرده است" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت‌های اخیر رسول کربکندی دارد. کربکندی گفته است: ذوب آهن با دو کاپیتان سابق و مربیان خارجی خودش تمرین می‌کرد و دلیلی برای آوردن لوکا بوناچیچ نبود. او همچنین مدعی شده است که بوناچیچ بین دو نیمه بازی با شهر خودرو بازیکنان را تهدید کرده که اگر خوب بازی نکنند، آنها را از ترکیب بیرون می‌گذارد.

"یک سرمایه دیگر به مخروبه تبدیل شد" عنوان پایانی این روزنامه است که به روند تخریب ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر پرداخته است. این استادیوم پیش از رسیدن پنجمین سال احداث خود و پس از میزبانی از سه فینال جام حذفی، مدتی است رو به فرسایش و خرابی می‌رود.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 432702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.