انتقال نیمار به بارسا دور از انتظار است

با توجه به اظهارات رئیس باشگاه بارسلونا، می‌توان گفت که بازگشت وینگر برزیلی در آینده نزدیک به بارسا دور از انتظار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، در سال ۲۰۱۷ بود که نیمار جونیور دا سیلوا با مبلغ سرسام آور ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاریس سنت ژرمن رفت. انتقالی که در کنار جنجال‌های بسیارش، نه برای بارسا خوش یمن بود و نه برای نیمار.

اگرچه بارسایی ها پس از چند فصل ناکامی در نبود نیمار و البته ناموفق بودن در جایگزین کردن بازیکنی بجای وی، برای بازگرداندنش به نیوکمپ تلاش بسیاری کردند، اما هر بار مسئله‌ای مانع از این اتفاق شد و حالا نیز به دنبال بروز شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا، می‌توان رخ دادن این انتقال را دور از انتظار دانست.

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین صحبت‌های خود با RAC1 گفته است: رقم خوردن چنین عملیاتی (پیوستن نیمار به بارسا) در حال حاضر محتمل نیست چراکه تمامی باشگاه‌های اروپایی دوران سختی را (از لحاظ مالی) می‌گذرانند.

وی در رابطه با نقل و انتقالات بارسلونا در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو و همچنین روند پیشروی پروژه به خدمت گرفتن لائوتارو مارتینز، تصریح کرد: من تمایلی به صحبت درباره جابه جایی ها ندارم.

مدت زیادی است که سران بارسا تلاش می‌کنند تا با به خدمت گرفتن بازیکنان تهاجمی، جای خالی نیمار را پر کنند. بازیکنانی همچون عثمان دمبله، مالکوم، کوتینیو و گریزمان از جمله ستاره‌هایی هستند که نتوانستند نیازهای بارسا را برآورده کنند تا گزینه جدیدی به نام لائوتارو مارتینز مطرح شود. مذاکرات برای به خدمت گرفتن لائوتارو در مراحل مهمی قرار دارد و ممکن است که این انتقال در آینده نهایی شود.

تنها انتقالی که می‌توان از رخ دادن آن تا حد زیادی مطمئن بود، جابه جایی آرتور و پیانیچ است که در پایان فصل تکمیل می‌شود. انتقالی که به زعم بسیاری از رسانه‌ها، تنها به دلیل بالانس و متعادل سازی مالی در باشگاه بارسا انجام گرفته و بغیر از این مورد، نمی‌توان توجیهی برای معاوضه یک بازیکن جوان با بازیکنی هفت سال بزرگ‌تر از او پیدا کرد.

کد خبر 432694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.