۲۶۵ حریق و حادثه در اصفهان گزارش شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از کاهش ۱۲ درصدی حوادث گزارش شده به آتش نشانی در هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار حوادث آتش نشانی در بازه زمانی شش تا ۱۳ تیرماه اظهار کرد: در این بازه هشت هزار و ۱۹۶ تماس با ستاد فرماندهی آتش نشانی برقرار شده است.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۲۶۵ حریق و حادثه در مدت زمان مذکور رخ داده است، افزود: از این تعداد ۱۱۲ مورد حریق و ۱۵۳ مورد حادثه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به کاهش ۵.۶ درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته اضافه کرد: این آمار برای اولین بار در این مدت زمان کاهشی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از هفت تا ۱۳ تیرماه ۱۰۷ مورد حریق رخ داده‌ است، ادامه داد: این آمار در مدت مشابه امسال به ۱۱۲ مورد حریق رسیده است.

کاوه آهنگران تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۴ مورد حادثه گزارش شده است که این آمار به ۱۵۳ مورد حادثه رسیده است و ۱۲ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: تعداد نجات یافتگان در مدت مذکور سال گذشته ۱۱۷ نفر بوده است که این تعداد امسال در همین بازه زمانی به ۱۱۴ نفر رسیده است که رشد منفی آن به دلیل کاهش حوادث است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: به طور میانگین روزانه ۳۸ عملیات امداد و نجات توسط تیم‌های امداد و نجات انجام شده است؛ همچنین ۳۸۵ مورد معادل روزانه ۵۵ مورد اعزام خودرو در مدت اشاره شده در سال جاری رخ داده است.

وی تصریح کرد: ۴۰ مورد استقرار تیم‌های عملیاتی و ۸۵ مورد گشت‌های امدادی به منظور شناسایی مناطق مخاطره آمیز شهر اصفهان در هفته گذشته رقم خورده است.

کاوه آهنگران ادامه داد: بیشترین موارد حوادث نجات حیوانات با ۲۷ مورد و همچنین حوادث تصادف بوده است.

کد خبر 432685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.