افتتاح سه پروژه شهری در قزوین

در مراسمی با حضور استاندار و شهردار قزوین از سه طرح عمرانی، فرهنگی و بوستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در شهر قزوین بهره برداری شد.

به گزارش ایمنا، به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، با حضور جمعی از مدیران و شهروندان سه طرح فرهنگی، خدماتی و عمرانی شهرداری قزوین با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

امروز اولین پارک آموزش شهروندی در سطح کشور با رویکرد مدیریت پسماند در شهرک مینودر قزوین افتتاح شد.

این بوستان شهروندی با ۱۰ هزار مترمربع مساحت دارای ابنیه مختلف از جمله ساختمان آموزشی با ۷۵۰ مترمربع زیربنا در سه طبقه، فضای سبز، محیط‌های بازی کودکان، المان پاکبان، آلاچیق، حوضچه آب و دیوار نگاره، نیمکت و چراغ‌های روشنایی است که با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

خانه فرهنگ شهید محمد منتظری از دیگر طرح‌هایی است که امروز در قزوین افتتاح شد.

این خانه فرهنگ با ۱۴۸۰ متر زیربنا و۱۰۰ میلیارد ریال هزینه در محله جنوب شهر قزوین در خیابان منتظری افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

این خانه فرهنگ دارای اتاق کودک و مادر، کافی شاپ، سالن جلسات، ۴ کلاس و دو کارگاه آموزشی، نمازخانه، قسمت اداری و اتاق مشاوره و ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی و سالن ورزشی است.

ساخت این مجموعه فرهنگی در یکی از مناطق جنوبی و پر جمعیت و کم برخوردار شهری می‌تواند در پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها بویژه کودکان نقش مهمی ایفا کرده و ضمن ایجاد سرگرمی به کاهش آسیب‌های اجتماعی هم کمک کند.

همچنین پروژه بهسازی و مرمت پاتوق محله عدل با حضور استاندار و شهردار قزوین افتتاح شد.

این پاتوق محله در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با ۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده و برای استفاده ساکنان محله عدل و فردوسی و سایر شهروندان مناسب است.

منبع: مهر

کد خبر 432680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.