آغاز عملیات اجرایی سه کیومتر از حلقه حفاظتی شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: از هفته گذشته عملیات اجرایی سه کیلومتر دیگر از مسیر حلقه حفاظتی شهر آغاز شده است.

ایرج مظفر در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای کیلومتر چهار تا هفت حلقه حفاظتی شهر حدفاصل روستای بهاران تا تقاطع آفتاب شامل مسیر رینگ و دو پل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این مسیر یک پل روی کانال آب و تقاطع جاده قهجاورستان به صورت زیرگذر اجرا می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای سه کیلومتر از حلقه حفاظتی شهر ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: آزادسازی سه کیلومتر مسیر حلقه حفاظتی شهر به عرض ۷۶ متر همچنین ایجاد رمپ‌ها و لوپ تقاطع قهجاورستان باید توسط منطقه ۱۵ شهرداری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ظرف مدت ۱۰ ماه تکمیل شده و بهره برداری می‌شود تا بلوار فرزانگان به شش راه و جاده بهاران متصل شده و با افتتاح پروژه سردار شهید سلیمانی مسیر شرق حلقه حفاظتی شهر مورد بهره برداری قرار گیرد.

مظفر تصریح کرد: طول مسیر حلقه حفاظتی شهر حدفاصل کارخانه قند تا تقاطع آفتاب هفت کیلومتر است که یک کیلومتر آن با اجرای پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع سردار شهید سلیمانی احداث می‌شود، حدود ۵۰۰ متر تقاطع آفتاب ساخته شده و عملیات اجرایی سه کیلومتر ادامه مسیر آغاز شده و دو و نیم کیلومتر در روستا و جاده خاتون آباد است که منطقه ۱۵ در حال انجام عملیات آزادسازی مسیر آن است و تا اواخر امسال عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد.

کد خبر 432664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.