آرتتا می‌خواهد سبایوس را در آرسنال نگه دارد

با درخشش برابر لستر، دنی سبایوس ثابت کرد چرا میکل آرتتا به شدت در تلاش است تا او در جمع توپچی‌ها بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آرسنال در دیداری حساس برابر لسترسیتی به تساوی رضایت داد اما نکته مهم این دیدار، درخشش دوباره سبایوس بود.

آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس پس از بازی با تمجید از عملکرد سبایوس، گفت: "باید در رابطه با آینده سبایوس با رئال صحبت کنم. او تأثیر بسیاری در بازی داشت و من مشتاق هستم تا او در تیم بماند. "

سبایوس در بازی برابر لستر ۶۸ لمس توپ به ثبت رساند که ۱۰ لمس بیش از هر بازیکن دیگری در آرسنال بود. او همچنین بیشترین تعداد پاس و سانتر را نیز ارسال کرد.

نکته مثبت درباره عملکرد سبایوس، بازی تدافعی اوست. هافبک اسپانیایی رئال که به صورت قرضی در آرسنال توپ می‌زند، نه تنها در امور تهاجمی بسیار مؤثر است بلکه در کارهای دفاعی در کنار ژاکا به خوبی حاضر می‌شود.

جای تعجب ندارد که بلافاصله پس از تعویض او بود که آرسنال گل تساوی را دریافت کرد و واردی موفق شد دروازه توپچی‌ها را باز کند. میکل آرتتا، سرمربی جوان قرمزپوشان لندنی در تلاش است تا سبایوس را در تیمش نگه دارد. توافق برای این اتفاق اگرچه ساده نیست، اما با توجه به ترافیک شدید بازیکن در پست میانی رئال، دور از انتظار نیست که زیدان با این درخواست آرسنال موافقت کند.

کد خبر 432657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.