ایجاد شبکه دوچرخه‌سواری در شهر

شهردار اصفهان با تاکید بر لزوم ایجاد شبکه به هم پیوسته دوچرخه‌سواری در شهر گفت: در تمام مناطق یک خیابان به عنوان «خیابان دوچرخه سواری» در نظر گرفته می‌شود تا با اتصال به خیابان‌های اصلی یک شبکه دوچرخه سواری در شهر اصفهان شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _چهارشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر با اشاره به اجرای پروژه پیرایش شهری در مناطق مختلف شهر، اظهار کرد: در مسیر اجرای این طرح در مناطق، برخی مسائل و مشکلات وجود داشت که در جلسه امروز مسائل مطرح و مقرر شد در اولین فرصت موانع رفع و با یک اراده جمعی در ۱۵ منطقه اجرای آن پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح پیرایش شهری در مناطق مختلف شاهد حذف نازیبایی‌ها و ایجاد هارمونی یکسان خواهیم بود و می‌توان گفت ظاهر شهر دستخوش تحولی خوب و اساسی خواهد شد و تحقق این مهم شور و نشاط شهری را افزایش می‌دهد.

شهردار اصفهان با تاکید بر لزوم ایجاد شبکه به هم پیوسته دوچرخه‌سواری در شهر، تصریح کرد: در تمام مناطق یک خیابان به عنوان «خیابان دوچرخه سواری» در نظر گرفته می‌شود تا با اتصال به خیابان‌های اصلی یک شبکه دوچرخه سواری در شهر اصفهان شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیران مناطق ۱۵ گانه شهر برای ایجاد شبکه دوچرخه‌سواری در شهر متحد شده‌اند، گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا ۱۵ روز آینده مراحل نهایی طرح این شبکه به هم پیوسته در حوزه حمل و نقل و ترافیک اجرا شده و بخشنامه اجرایی شدن این اقدام به مناطق ابلاغ شود.

نوروزی ادامه داد: موضوع دیگر در جلسه امروز ارزیابی عملکرد پیمانکاران و سازمان عمران در اجرای پروژه‌های پل سردار شهید سلیمانی، پل آفتاب و آزادسازی‌های بین پل آفتاب و پل سردار شهید سلیمانی بود.

وی افزود: طرح ایجاد زیرگذر مسیر جاده قهجاورستان با یک لوپ و سه رمپ مورد بررسی قرار گرفت که جمع بندی مباحث می‌تواند برای همه مردم امید بخش باشد.

کد خبر 432636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.