رسیدگی به ۱۰۰ پرونده مزاحمت شغلی در قزوین

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین از بررسی یکصد مورد پرونده مزاحمت‌های شغلی ثبت‌شده در سامانه ۱۳۷ در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایمنا، وحید مقدم سلیمی اظهار کرد: مشاغل مزاحم و آلاینده به شغل‌هایی اطلاق می‌‏شوند که به علت ایجاد سر و صدا و‬ ایجاد آلودگی‬ و‬ پخش دود و بوی رنگ و تینر، گرد و غبار، خاک اره، مواد زائد نظیر روغن سوخته و براده آهن و اشغال بخش اعظم پیاده‏ رو در هنگام کار، باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنان واحدهای مسکونی مجاور، کسبه مغازه‌های مجاور و افراد عبوری از پیاده‌‏رو می‌‏شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا تعداد یکصد مورد پرونده مزاحمت‌های شغلی از ابتدای سال ۹۸ تا پایان اسفند ماه از طرق سامانه ۱۳۷ به سازمان ساماندهی مشاغل شهری ارجاع داده شد که پس از طرح در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها بررسی و برای آنان پرونده تشکیل و به آنها تمهیدات جهت کاهش مزاحمت اعلام شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین ادامه داد: از این تعداد مواردی به تمهیدات ابلاغی توجهی نکرده و درصدد کاهش مزاحمت بر نیامده‌اند که پس از طی مراحل قانونی و اخذ رأی، توسط دبیرخانه هیأت تشخیص مزاحمت‌های شغلی، واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

کد خبر 432635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.