سیگاری که ساری برای شکست روشن کرد

یووه در دیدار شب گذشته خود برابر میلان اگرچه با دو گل پیش بود اما به یکباره و تنها در شش دقیقه قافیه را به میلان باخت تا شکست سنگینی بر بیانکونری تحمیل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، پرده اصلی دیدار حساس و پرگل شب گذشته میلان و یوونتوس در سن سیرو از دقیقه شصت و یکم کنار رفت. در حالی که ربیوت یک گل تماشایی را وارد دروازه دوناروما کرده بود و رونالدو هم به لطف یک پاس بلند تماشایی و اشتباه مدافعان، دومین گل یووه را زد؛ در عین ناباوری ورق برگشت و شب شیرین سیاه و سفید پوشان تورین به یکباره سیاه شد.

سردرگمی بیش از اندازه بازیکنان یوونتوس در خط دفاعی و میانی در کنار ناتوانی در کنترل توپ و میدان باعث شد تا میلان بتواند اختلاف را به حداقل برساند. اما این پایان کار نبود و دفاع از هم گسیخته یوونتوس مرتباً مرتکب اشتباه می‌شد و میلانی‌ها نیز از هیچ فرصتی دریغ نکردند. حتی تعویض‌های مائوریتسیو ساری نه تنها فایده‌ای نداشت، بلکه ساندرو پس از ورود به زمین مسابقه با یک اشتباه مرگبار باعث شد گل چهارم میلان نیز به ثمر برسد تا یوونتوس در یک شب عجیب و باورنکردنی، بازی ۲ بر صفر برده را ۴ بر ۲ ببازد.

مسئله اصلی شکست یوونتوس در اینجاست که با وجود گلزنی رونالدو، یووه باز هم نتوانست بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. پس از به تساوی کشیده شدن بازی نیز رونالدو نتوانست موقعیتی خاص ایجاد کند تا در نهایت، گلزنی او در سن سیرو نیز در حاشیه پیروزی میلان قرار بگیرد و محو شود.

حضور نداشتن دلیخت و دیبالا در ترکیب یوونتوس به طور قطع تأثیر بسیاری در نتیجه بازی داشت و روگانی به هیچ عنوان نتوانست بازیکن مطمئنی برای قلب خط دفاعی یوونتوسی‌ها باشد. حالا بیش از هر زمان دیگری، فقدان حضور بازیکن با تجربه‌ای همچون کیلینی احساس می‌شود.

با توجه به شکست لاتزیو برابر لچه، در صورت پیروزی یووه می‌توانستیم آن‌ها را قهرمان این فصل نیز بدانیم، اما هیچ چیز آنطور که انتظار می‌رفت اتفاق نیفتاد و میلان موفق شد قاطعانه از سد یووه بگذرد تا هنوز امیدی برای تیم‌های دوم و سوم سری آ برای قهرمانی وجود داشته باشد. یووه و لاتزیو در بازی‌های آینده خود کار ساده ای ندارند و اگر ساری نتواند ریکاوری خوبی پس از این شکست سنگین انجام دهد، می‌توان تصور کرد که تیم‌های اینتر یا آتالانتا عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کنند.

کد خبر 432634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.