استفاده از ماسک در اماکن عمومی و محیط های اداری تبریز الزامی است

بر اساس تصمیمات ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محیط های اداری و اماکن عمومی تبریز توسط شهروندان و کارمندان الزامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا، شهروندان و تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری تبریز ملزم به استفاده از ماسک شده و اداره صمت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مکلف شدند نسبت به تهیه و توزیع عادلانه و با قیمت مناسب ماسک در سطح شهرستان تبریز اقدام کنند.

در این جلسه که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، موارد مربوطه مطرح و پیرو مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بحران بیماری کرونا، تصمیمات زیر اتخاذ شد و به مدت یک هفته اجرا خواهند شد:

تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، کتابخانه ها، زبان سراها، قرائت خانه‌ها و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای تعطیل بوده و برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها ممنوع است.

مساجد و حسینیه‌ها و تالارهای پذیرایی، سالن‌های آرایشی زنانه، شهربازی‌ها، سینما و تئاتر، موزه‌ها، باغ وحش‌ها، کافه و چایخانه‌ها تعطیل هستند.

مراکز تفریحی، استخرها، سالن‌های ورزشی و باشگاههای بدنسازی تعطیل خواهند بود و در صورت استمرار وضع موجود، محدودیت‌ها با تصویب ستاد استانی و ملی تمدید خواهد شد.

کد خبر 432621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.