افزایش ۱۱ هکتار به مساحت فضای سبز بیرجند

شهردار بیرجند با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ شهروندان چهره ای جدید از بیرجند را خواهند دید، گفت: ۱۱ هکتار در قلب شهر به فضای تفرجگاهی، تنفسی و پارک و بوستان تبدیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که در بدو ورود و شناختم از این شهر به دست آوردم طرح‌هایی را به شورای شهر بیرجند دادم تا چهره شهر بیرجند در افق ۱۴۰۰ را بسیار متفاوت‌تر ببینیم.

وی با بیان اینکه برخی از نیازها آنی بود که در اسرع وقت انجام شد، گفت: مهمترین و ویژه‌ترین آنها در حوزه فضای سبز بود زیرا سیستم آبیاری سنتی را داشتیم اما اکنون بخش زیادی به سیستم آبیاری نوین و قطره‌ای مجهز شده است.

شهردار بیرجند عنوان کرد: شاهد توسعه پارک‌های محله در شمال شهر از جمله پارک آیت الله بهجت، بوستان ۹ دی، بوستان سایت اداری، بوستان انقلاب، الهه و بوستان نشاط بودیم که نسبت به زمان اجرا و اتمام آن باید اعلام کنم در تغییر سرانه فضای سبز شهرداری بیرجند موفق عمل شده است.

جاوید یادآور شد: علاوه بر اینها قرار است ۱۱ هکتار در قلب شهر بیرجند به فضای تفرجگاهی، تنفسی و پارک و بوستان تبدیل می‌شود.

وی گفت: در سال ۹۶، پیش بینی بودجه ۶۰ میلیارد تومانی بود که با تلاش‌های فراوان اکنون تحقق بودجه به ۱۸۷ میلیارد تومان رسیده است.

منبع: مهر

کد خبر 432618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.