روزنامه‌های ورزشی ۱۸ تیر؛ خشم یحیی

بعد از نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از مدیریت باشگاه، این عصبانیت به سرمربی سرخ‌پوشان نیز رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه ۱۸ تیرماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "باید با استراماچونی رو در رو حرف بزنیم" به اظهارات سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال پرداخت، کسی که با نوید روزهای خوب به استقلال آمد و برای ساختن این روزها شاید متکی به برگشت استراماچونی نیز باشد.

"گل" با عنوان"بدهی ۶۰ میلیارد تومانی روی میز فیفا" به بدهی بالای پرسپولیس در فیفا پرداخت، بدهی که شاید بتواند قهرمان سه فصل اخیر فوتبال ایران را به زوال سوق دهد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فعالیت چراغ خاموش برای لیست لیگ بیستم " به برنامه‌های افشین پیروانی و یحیی گل محمدی برای فصل آینده سرخ‌پوشان پرداخت، این روزنامه مدعی شده است که اولویت این دو جذب بازیکنان جدید است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "خشم یحیی" به طی شدن روزهای تلخ در باشگاه پرسپولیس با اعتراضات بازیکنان و نهایتاً سرمربی این تیم پرداخت، مشکلاتی که می‌تواند قهرمانی لیگ و جام حذفی را دور از چشم سرخپوشان کند..

"ایران ورزشی" با عنوان"چطور با تراکتور بازی کنیم" به سخت‌ترین آزمون فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال پرداخت، آزمونی که استقلال در آن با غیبت چندین بازیکن خود روبه‌رو است و روز سختی را پیش رو خواهد داشت.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"مدیریت به سبک مغول" به اعتراض علیه انصاری فرد مدیرعامل سابق سرخ‌ها پرداخت، کسی که بدهی‌های سنگینی را روی دست سرخ‌پوشان گذاشته است.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان و بیماری مساویسم" به رقم خوردن چندین تساوی برای طلایی پوشان در بازی‌های چند هفته اخیر لیگ برتر پرداخت، تساوی‌هایی که به ادعای این روزنامه نه تنها قهرمانی بلکه رده دوم جدول را نیز می‌تواند از آنها بگیرد.

کد خبر 432607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.