اختصاص ماهانه ۱۲۰ میلیون ریال برای ضدعفونی شهر سرگزاحمدی

شهردار سرگز احمدی گفت: روزانه چهار میلیون ریال صرف ضدعفونی و گندزدایی این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سجاد کرم شاهپور در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در این شهر، اظهار کرد: معابر و اماکن عمومی شهر تاکنون با استفاده از همه امکانات و بدون وقفه ضدعفونی و گندزدایی شده و تا شکست کامل بیماری کرونا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روزانه چهار میلیون ریال صرف ضدعفونی و گندزدایی شهر سرگز احمدی می‌شود، اضافه کرد: کارکنان شهرداری سرگز احمدی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از یکصد مرحله ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر را انجام داده‌اند.

شهردار سر گز احمدی با بیان اینکه معابر این شهر هر شب ضد عفونی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بکارگیری چهار نفر از آتش نشانان و استفاده از تانکر و خودروی واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، تراکتورهای شهروندان نیز برای ضدعفونی اماکن عمومی شهر بکار گرفته شده است.

کرم شاهپور خاطرنشان کرد: مدیریت شهری سر گز احمدی پیام‌های شهروندی در قالب طرح‌های گرافیکی و ویدئویی با هدف اطلاع‌رسانی همگانی تهیه و از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر کرده است.

به گزارش ایمنا، شهر سرگز احمدی از توابع شهرستان حاجی‌آباد است. بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، شهرهای استان هرمزگان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

کد خبر 432604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.