واژگونی دکل مخابراتی در حکیمیه تهران

جزئیات واژگونی دکل مخابراتی در تهران، درگیری طایفه‌ای در دهلران، درگذشت دروازه‌بان پیشکسوت در تصادف مرگبار، انفجار مرگبار در سوریه و تصادف مرگبار خودرو پژو پارس در زنجان را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر روز گذشته (سه‌شنبه) گزارش‌هایی مبنی بر واژگونی یک دکل مخابراتی در محله حکیمیه تهران منتشر شد؛ البته که این حادثه تأثیری بر اتصالات تلفنی منطقه نداشت.

این حادثه به دنبال وزش باد نسبتاً شدید در تهران رخ داد؛ همچنین برخورد دکل مخابراتی با تیر برق باعث انسداد خیابان و قطع برق این محله شده است.

درگیری مسلحانه دو طایفه در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد اختلاف ملکی بین دو طایفه به میزان هشت هکتار باعث این درگیری شده و یک نفر از طرفین درگیر با تهیه اسلحه شکاری راهی ملک مورد نظر شده و با تیراندازی سه نفر از افراد مرتبط با درگیری را زخمی کرده است.

سرهنگ مکی گفت: بلافاصله مأموران پلیس به تعقیب قضایی عامل این درگیری پرداخته و پس از شناسایی وی را دستگیر و اسلحه را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اضافه کرد: در این راستا با هماهنگی مقام قضائی عاملان اصلی این درگیری شناسایی، دستگیر و در اختیار قاضی پرونده قرار گرفتند، همچنین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران از دستگیری و بازداشت شدن ۶ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

درگذشت دروازه‌بان پیشکسوت

شب گذشته و در یک سانحه دلخراش رانندگی در محور سقز بوکان، فریار وثوقی دروازه‌بان پیشکسوت سقزی جان خود را از دست داد.

انفجار مرگبار خودرو در سوریه

منابع محلی از سوریه از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر مرزی تل ابیض در شمال سوریه خبر دادند.

در اثر این انفجار سه شهروند سوری جان باختند و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

شهر تل ابیض هم اکنون در محدوده منطقه چشمه صلح در تصرف گروه‌های تروریستی مسلح طرفدار ترکیه قرار دارد.

تصادف مرگبار پژو پارس

سرهنگ عباس مظفری، رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: امشب (سه شنبه) ساعت ۲۰ برخورد خودرو سواری با یک دستگاه پژو پارس در محور زنجان به طارم یک فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت.

وی علت وقوع این تصادف را توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و اظهار کرد: طی سال جاری بیش از ۴۰ درصد از تصادفات در جاده‌های استان به علت توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی بوده است.

کد خبر 432593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.