ثبت نام دوباره سهام عدالت شامل چه کسانی خواهد شد؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جاماندگان سهام عدالت با اولویت افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بوده‌اند اما سهام عدالت شامل حال آنها نشده و همچنین اقشاری که به تازگی به این نهادها پیوسته‌اند، تعیین تکلیف می‌شوند.

مهدی طغیانی در گفت و با خبرنگار ایمنا، پیرامون طرح ساماندهی سهام عدالت اظهار کرد: در جلسه کمیسیون اقتصادی کلیات طرح ساماندهی سهام عدالت تصویب شد. در این طرح، جاماندگان سهام عدالت با اولویت افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بوده‌اند اما سهام عدالت شامل حال آنها نشده و همچنین اقشاری که به تازگی به این نهادها پیوسته‌اند، تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: برای برخی نیز دعوت نامه سهام عدالت ارسال شده، اما سهامی به اسم آنها ثبت نشده است؛ همچنین در طی سالهای گذشته برخی نیازمندان برای دریافت سهام عدالت شناسایی نشده‌اند. برای این چند دسته با توجه به ظرفیت شرکت‌های دولتی سهام پیش بینی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جزئیات طرح ساماندهی سهام عدالت هنوز در کمیسیون مورد بحث است. ایرادات موجود در آئین نامه آزادسازی سهام عدالت نیز یکی دیگر از محورهای طرح ساماندهی این سهام است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 432587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.