۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
آسفالت ناحیه نایسر سنندج

مدیر ناحیه منفصل شهری نایسربا بیان اینکه آسفالت ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دارد گفت: برنامه‌ریزی لازم برای آسفالت ۲۰ هزار مترمربع ازمحلات این ناحیه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، افشین فتح‌اللهی، اظهار کرد: عملیات آسفالت محلات و معابر ناحیه منفصل شهری نایسر در حال اجرا است.

وی گفت: از عمده ترین مشکلات در نواحی منفصل شهری به ویژه ناحیه منفصل شهری نایسر عدم بهسازی محلات و معابر و وجود کوچه‌های خاکی و فاقد آسفالت است.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای آسفالت ۲۰ هزار مترمربع از محلات این ناحیه در صورت داشتن زیرساخت انجام شده است که به ترتیب اولویت اجرایی می‌شود.

فتح‌اللهی از از پخش یک‌هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و اعلام کرد: با این تناژ آسفالت ۱۰ هزار مترمربع از محلات این ناحیه آسفالت و بهسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون آسفالت کوچه‌های اسرا ۹، ۱۰ و ۱۱ و معراج پنج و هفت به متراژ ۱۰ هزار مترمربع انجام شده است.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر افزود: تا کنون ۱۶ هزار مترمربع عملیات زیرسازی و آماده‌سازی برای بهسازی و آسفالت این محلات با استفاده از سه هزار و ۲۰۰ تن مصالح انجام شده است.

فتح‌اللهی تاکید کرد: به منظور افزایش رضایتمندی ساکنان و رفاه حال آنان آسفالت دیگر محلات این ناحیه به ترتیب اولویت در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 432553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.