راه‌اندازی سامانه خدمات الکترونیکی مسکن مهر تا پایان تیر

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی مسکن مهر شهرهای جدید تا پایان تیر امسال خبر داد و بر ارایه مناسب خدمات الکترونیکی برای شهروندان و متقاضیان این واحدها تاکید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم، با اعلام اینکه مراجعات عمده به شرکت عمران شهرهای جدید، در خصوص مسکن مهر یا از ناحیه افرادی است که می‌خواهند فروش اقساطی داشته باشند یا تغییر واحد انجام دهند و با از میزان بدهی و پیشرفت واحد خود کسب اطلاع حاصل کرده و یا نقل و انتقال واحد و فروش عرصه داشته باشند اظهار کرد: تأسیس و راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی مسکن مهر شهرهای جدید دغدغه‌ای بوده که از قبل وجود داشته و در این ایام که بحران کرونا مشکلات عمده‌ای را برای شهروندان ایجاد کرده است بیش از گذشته اهمیت یافته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: هدف از راه اندازی این سامانه و تکمیل آن تا پایان تیرماه و استفاده سراسری در تمامی شهرهای جدید با این هدف بوده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران شهرهای جدید به حداقل ممکن برسد. هم اکنون سیستم طراحی شده و در حال استقرار است.

طاهرخانی افزود: وی بر تکمیل تمامی اطلاعاتی که متقاضیان به آنها نیاز دارند و عموماً در مراجعات مورد پرسش و درخواست آنهاست، تاکید کرده و توضیح داد: آموزش افرادی که اطلاعات را به متقاضیان ارائه می‌دهند بسیار حائز اهمیت است و در عین حال، باید مجموعه خدماتی که مردم به آنها نیاز دارند در بیشتر ساعات به آنها داده شود.

وی بر ارائه خدمات به شکل الکترونیکی تاکید و خاطرنشان کرد: سیستم خدمات دهی الکترونیکی تنها مختص ساعات اداری نیست و انتظار می‌رود تا این خدمات از طریق ایمیل، سایر شبکه‌های اجتماعی در غیر از ساعات اداری نیز ارائه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی مدت زمان استقرار کامل سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید را تا پایان تیرماه اعلام کرد و افزود: انجام تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی شایسته فرصتی را فراهم می‌آورد تا مردم در تمامی استان‌های دارای شهرهای جدید از مراجعه حضوری اجتناب کرده و به ارائه خدمات الکترونیکی اعتماد کنند و پاسخ پرسش‌های خود را از این طریق به دست آورند.

طاهرخانی گفت: امید است تا هرچه سریع‌تر این سامانه در شهرهایی غیر از پرند، پردیس و هشتگرد مستقر شود و تا پایان این ماه نیز برنامه ریزی می‌شود تا استقرار سامانه در همه شهرهای کشور به طور کامل راه اندازی شده و در دسترس عموم قرار بگیرد.

کد خبر 432531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.