صالحی امیری:  به آینده ژیمناستیک ایران امیدوارم

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اعتقاد دارم ژیمناستیک ایران هم باید هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ تجهیزات و سخت‌افزارها مورد حمایت قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون ژیمناستیک، دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران در خصوص وضعیت ژیمناستیک ایران اظهار داشت: حقیقت این است که دکتر اینچه درگاهی با تلاش حداکثری و با استفاده از همه ظرفیت‌ها تحول خوبی در ژیمناستیک ایران انجام داده و کارنامه فدراسیون ژیمناستیک کارنامه خوبی است.

وی افزود: ژیمناستیک ایران در مسیر تکامل قرار گرفته و دیدید که کیخا به نزدیکی سهمیه المپیک رسیده است. اعتقاد دارم ژیمناستیک ایران هم باید هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ تجهیزات و سخت‌افزارها مورد حمایت قرار بگیرد. تجهیزات ژیمناستیک باید استاندارد باشد و تهیه این تجهیزات هزینه زیاد ارزی دارد و ما باید باید در این خصوص کمک کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین ما باید موانع موجود را برداریم تا فدراسیون بتواند در برگزاری اردوها و کسب آمادگی حداکثری تلاش خود را انجام دهد. من چند روز پیش با دکتر اینچه درگاهی جلسه کارشناسی داشتم و وی نقطه نظراتی را مطرح کرد و من هم وعده دادم در حد توان کمیته ملی المپیک همکاری خواهیم کرد. من به آینده ژیمناستیک ایران خیلی امیدوارم و معتقدم در مسیر رشد و تحول قرار گرفته است. باید از رئیس فدراسیون، مربیان، داوران، قهرمانان و همه پیشکسوتان قدردانی کنم.

کد خبر 432527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.