همایش آموزش‌های پزشکی در تهران برگزار می‌شود

قائم مقام مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از برگزاری بیست و یکمین همایش آموزش دانشگاه علوم پزشکی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کبیر در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: ۱۵ رویداد همزمان در دانشگاه علوم پزشکی در قالب بیست و یکمین همایش آموزش علوم پزشکی از شنبه -۲۱ تیرماه ۹۹- تا سه‌شنبه -۲۳ تیرماه ۹۹- برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلفی در این جشنواره گفت: رویدادهایی از جمله کارگاه‌های قبل و بعد از رویداد، صبحانه کاری، سخنرانی‌های اصلی با حضور بیش از هزار نفر برگزار خواهد شد.

قائم مقام مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی اضافه کرد: انتقال تجربیات طرح تحول آموزش پزشکی از دیگر برنامه‌های بیست و یکمین همایش آموزش دانشگاه علوم پزشکی است، همچنین مناظره، میزگرد و بازدید از غرفه‌های مجازی از دیگر برنامه‌های اجرایی این جشنواره است.

وی ادامه داد: فرآیندهای برتر آموزش پزشکی کشور که در قالب سیزدهمین جشنواره مطهری سالانه رونمایی می‌شود، از طریق این جشنواره در روز جمعه – ۱۹ تیرماه- به طور مجزا رونمایی می‌شود.

علیزاده گفت: همچنین در بخش دانشجویی این جشنواره با معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشستی برگزار خواهد شد و از اقدامات برتر این بخش نیز رونمایی می‌شود.

کد خبر 432514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.