۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
شهردار رفسنجان استعفا داد

شهردار رفسنجان خبر استعفای خود را تائید کرد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا عظیمی زاده، با تائید خبر استعفای خود اظهار کرد: دلیل استعفای بنده، سیاسی کاری‌ها در رفسنجان است.

وی با اشاره به اینکه سه سال و نیم است که در رفسنجان کار می‌کنم، افزود: دوستان در شب انتخابات دعوا دارند و ما که سیاسی نیستیم و دنبال کار هستیم، سر خودمان را از چوب این دعواهای سیاسی دور می‌کنیم.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: کسانی که به دنبال انتخابات شورای شهر هستند، به دنبال تخریب شورا هستند و شهرداری بخشی از مدیریت شهری است که این درگیری‌ها به آن آسیب می‌زند.

عظیمی زاده اظهار کرد: من هیچ وقت خود را درگیر دعواهای سیاسی نکرده‌ام.

وی در پاسخ به این مطلب که هنوز تا زمان انتخابات شورا فاصله زیادی باقی مانده افزود: کسانی که به دنبال این مسائل هستند، از هم‌اکنون شروع کرده اند.

شهردار رفسنجان با اشاره به شرایط کار در سه سال و نیم گذشته در رفسنجان گفت: قبلاً حساسیت کمتر بود و و کار انجام می‌شد و شهرداری و شورای شهر همکاری داشتند، اما اکنون کسانی که انگیزه سیاسی دارند، با جریان‌های سیاسی همراهی کرده و کار شهرداری را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

عظیمی زاده درباره وضعیت پذیرش استعفایش گفت: تاکنون که شورا مخالفت کرده اما بنده بر استعفا مُصر هستم، زیرا با این شرایط نمی‌شود کار کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 432493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.