فعالیت ۴۵ نیروی خدماتی برای پذیرش متوفیان کرونا در مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه ۴۵ نیروی خدماتی در بهشت رضوان برای پذیرش متوفیان کرونایی فعالیت می‌کنند، گفت: تونل‌های ضدعفونی فردی برای نخستین بار در کشور به همت شهرداری مشهد ساخته شده و در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ انتظار می‌رود همراهان متوفیان از حضور در بهشت رضوان خودداری کرده و در صورت نیاز با حداقل نفرات مراجعه کنند.

وی با اشاره به نحوه ارائه خدمات و لزوم بررسی امکانات و تجهیزات در بهشت رضوان با توجه به افزایش آمار متوفیان ویروس کووید ۱۹، تصریح کرد: فرآیند مراحل پذیرش متوفیان کرونایی در بهشت رضوان با ۴۵ نفر نیرو در هر شیفت کاری اعم از راننده آمبولانس، نیروهای سالن تطهیر و نیروی پذیرش انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: تمامی خدمات در بهشت رضوان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت پرسنل و شهروندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به نصب تونل‌های ضدعفونی فردی در مشهد، افزود: این تونل‌ها در ورودی بیمارستان شریعتی، بیمارستان قائم (عج)، بیمارستان امام رضا (ع)، ورودی ساختمان مرکزی شهرداری و ساختمان شورای اسلامی شهر مشهد نصب شده است.

یعقوبی ادامه داد: تونل‌های ضدعفونی فردی برای نخستین بار در کشور به همت شهرداری طراحی و ساخته شده که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته به صورت مه‌پاشی اقدام به ضدعفونی افراد حین عبور از این محفظه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه و ضدعفونی در سطح مناطق ۱۳ گانه، به طور مستمر در حال انجام است و از نکات حائز اهمیت در این رابطه، آموزش و استفاده مناسب از مشارکت و ظرفیت نیروهای مردمی در ضدعفونی نقاط مختلف شهر است.

کد خبر 432486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.