تشدید بازرسی از اصناف مرتبط با سلامت مردم

رئیس اتاق اصناف اصفهان و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف کشور گفت: بر اساس هماهنگی‌های شده با مدیریت نظارت و بازرسی اصناف اصفهان مقرر شده بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با سلامت مردم تشدید و تقویت شود.

رسول جهانگیری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و رئیس جمهور، اظهار کرد: جلسه فوق‌العاده‌ای با رؤسا و هیئت رئیسه اتحادیه واحدهای صنفی سلامت محور و تجمع محور در سطح اصفهان برگزار شده و اخطارهای لازم پیشگیرانه به این اتحادیه‌ها داده شده است.

وی افزود: بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واحدهای صنفی زیرمجموعه اتحادیه‌های مذکور تاکید شده و واحدهای صنفی زمانی که برای ثبت نام در سامانه سلامت اصناف مراجعه می‌کنند، می‌توانند جزئیات و مفاد پروتکل‌های بهداشتی مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا را دریافت و از آنها استفاده کنند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک در مکان‌های اجتماع عمومی و بازار، تصریح کرد: به اتحادیه واحدهای صنفی سلامت محور نیز در خصوص این موضوع هشدارهای لازم داده شده و بر اساس ابلاغیه جدید حضور افراد در اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف نیز تنها در صورت استفاده از ماسک میسر خواهد بود.

جهانگیری اضافه کرد: اتحادیه‌های صنفی برای خدمت‌رسانی به اعضای زیرمجموعه خود نیز ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل به اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های شده با مدیریت نظارت و بازرسی اصناف اصفهان نیز مقرر شده بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با سلامت مردم تشدید و تقویت شود و صنوفی که از اولویت بالاتری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم برخوردارند، مورد رصد و نظارت قرار گیرند.

کد خبر 432480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.