آزمون استخدامی آموزشیاران مستمر نهضت سوادآموزی برگزار می‌شود

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، گفت: با توجه به مجوز صادره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون استخدامی داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه سال ۱۳۹۹ با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، شاپور محمد زاده در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: با توجه به مجوز صادره از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون استخدامی داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه سال ۱۳۹۹ با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی درباره روند برگزاری این آزمون، افزود: برگزاری این آزمون بر اساس تفاهم‌نامه وزارت آموزش‌وپرورش با جهاد دانشگاهی و برابر مجوز صادره از سوی ستاد کرونا رأس ساعت ۹ صبح جمعه ۲۰ تیرماه سال جاری در حوزه‌ای امتحانی تعیین‌شده در مراکز استان‌ها و تعدادی از شهرستان‌ها بارعایت کلیه دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا وزارت بهداشت آغاز می‌شود.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با تاکید بر روند استخدام آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، تصریح کرد: مولان در این آزمون پس از شرکت و قبولی در آزمون داخلی که توسط وزارت آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود و با توجه به نیاز آموزش‌وپرورش، رشته تحصیلی، جنسیت و سنوات خدمت و ظرفیت استخدام اعلامی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور باید حداقل دوره یک‌ساله آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی می‌نمایند و پس از قبولی در آزمون پایان دوره تا پایان برنامه ششم توسعه به استخدام آموزش‌وپرورش درمی‌آیند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بابیان آمار شرکت‌کنندگان در این آزمون، گفت: تعداد ثبت‌نام شدگان در این آزمون ۲۴۲۰۰ نفر است که در صورت کسب نمره حدنصاب ۵۰ درصد جهت دوره یکساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به گذراندن آموزش‌های مهارتی قبول شدگان در دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: پذیرفته شدگان این آزمون به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند و آموزش‌های مهارتی را می‌گذرانند و سپس جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند.

محمد زاده ضمن آرزوی موفقیت آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در آزمون، گفت: امیدواریم همه آموزش دهنده‌های مشمول ،۵۰ درصد امتیاز را کسب کنند و انشا الله وارد چرخه استخدام شوند.

کد خبر 432473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.