۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
احداث پارک ساحلی در یاسوج

شهردار یاسوج از کلنگ ‌زنی پارک ‌ساحلی امید با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: آئین کلنگ زنی پارک ساحلی امید عصر روز سه‌شنبه با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد ریال برآورد اعتباری اولیه برای طرح خواهد بود، اظهار کرد: این پارک در جنوب شهر یاسوج و ضلع غربی پل سوم بشار در ادامه ساحل سازی رودخانه عملیاتی خواهد شد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه ارتقای زیرساختی در شهر یاسوج با نگاه خروجی محور و تخصصی در دستور کار است، اظهار کرد: پارک ساحلی امید در مساحتی به متراژ ۱۰ هکتار عملیاتی خواهد شد.

مقدم با اشاره به توسعه شهری با نگاه جدید و در نظر گرفتن مبلمان شهری خاطرنشان کرد: طرح جامع آبشار و پارک جنگلی یاسوج در دست تدوین است.

وی عنوان کرد: در منطقه پارک جنگلی یاسوج نیز ارتقا زیرساختی در سه محور روشنایی گاز و آب در عملیاتی خواهد شد.

شهردار یاسوج گفت: روشنایی با پوشش ۳۵ هکتار، آبرسانی به طول پنج متر و شبکه یک و نیم کیلومتری گاز در فاز توسعه زیرساخت‌های پارک جنگلی تا شهریور افتتاح خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 432471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    1 0
    خیلی خبر جالبی بود از طرف شهردار یاسوج جناب مقدم از زمانی که شهردار شده همش میگه پل بیمارستان امام سجاد تا ۳ ماه دیگر زیر بار ترافیک میره و ۸۵ درصد ۴۵ متری ملک حسینی آزاد سازی شده هر وقت اون پل زیر بار ترافیک رفت و اون ۸۵ درصد ۴۵ متری هم درست شد اون وقت میشه تا حدودی به احداث چنین پارکی امیدوار بود جناب مقدم بزار کسی از چنین پروژه ای حرف بزنه که در شهر حداقل کارهای انجام داده باشه شما اینکاره نیستی برادر عزیز لطفا استعفا دهید تا یه فرد کارکنی شهردار بشه