احداث غسالخانه جدید در آرامستان ساری

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری با بیان اینکه ساخت غسالخانه مجهز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد، گفت: غسالخانه‌ای مجهز در محل بهشت رضای ساری احداث می‌شود.

مصطفی مهربانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح هم سطح سازی قطعه سه و تجهیز و بهسازی مبلمان آرامگاه در حال انجام است.

وی با اشاره به لزوم بهسازی و زیبایی بصری آرامستان‌های شهر ساری، عنوان کرد: بازسازی سر در ورودی آرامگاه عمومی و رنگ آمیزی دیوارهای این آرامگاه انجام شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری احداث سالن اجتماعات به ظرفیت ۱۶۰ نفر را از دیگر فعالیت‌های این سازمان برشمرد و افزود: بهسازی روشنایی معابر در محوطه آرامگاه و نصب سیستم‌های صوتی جدید در سالن اجتماعات جهت رفاه حال شهروندان اجرا شده است.

مهربانیان به رنگ‌آمیزی جداول آرامگاه و آماده‌سازی تالار اجتماعات اشاره کرد و ادامه داد: زیباسازی بصری آرامگاه نیز انجام‌شده است.

وی گفت: طرح هم سطح سازی قبور در قطعه سه جهت افزایش ظرفیت تدفین آغاز شده و در همین راستا قطعه‌های سه، پنج و هشت آرامگاه ملأ مجدالدین ساروی توسط این سازمان هم‌سطح سازی و مقرر شد یک قطعه دیگر از این قطعات توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری عملیاتی و اجرا شود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری با بیان اینکه ساخت غسالخانه مجهز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد، عنوان کرد: غسالخانه‌ای مجهز در محل بهشت رضای ساری احداث می‌شود.

مهربانیان اضافه کرد: با کمک خیّران و برای حمل زائران به اماکن مقدس و زیارتی، دو دستگاه خودروی زائر بر به آرامستان شهرداری افزوده شده است.

وی با بیان اینکه ساخت سقاخانه، بازسازی در ورودی آرامگاه، نصب دستگاه گلاب‌پاش در سردر ورودی و افتتاح سالن اجتماعات برای برگزاری مراسمات در دو ماه اخیر انجام شده است، گفت: نصب دستگاه تهویه هوا در غسالخانه و امور متوفیات، خرید ۵۰۰ عدد صندلی برای مراسمات، تجهیز و بازسازی اتاق متوفیات و ساماندهی کابل‌های برق انجام شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری با اشاره به اعلام وضعیت قرمز و هشدار در شهرهای مازندران، تاکید کرد: شهروندان برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا از حضور در مراسم‌های تدفین تا حد امکان پرهیز کنند.

کد خبر 432433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.