ضرورت توسعه امکانات گردشگری کوهستک

شهردار بندر کوهستک گفت: علاوه بر کمبود امکانات و زیر ساخت‌های گردشگری، بندر کوهستک برای گردشگران ناشناخته مانده است.

آیت‌الله پیر آراسته در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه شهرداری کوهستک در سال ۹۸ برابر با ۸۴ میلیارد ریال بوده است که از این میزان مبلغ ۷۳ میلیارد ریال تحقق پیدا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای جذب گردشگر در این شهر بندری و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این حوزه، گفت: احداث سرویس بهداشتی، آلاچیق، نمازخانه و ایجاد روشنایی در ساحل شهر انجام شده است، اما نبود امکانات و زیرساخت‌های گردشگری مناسب و همچنین معرفی نشدن منطقه باعث شده تا تحقق اهداف جذب گردشگر با چالش‌هایی مواجه شود.

شهردار کوهستک با بیان اینکه سرانه فضای سبز این شهر یک مترمربع است، خاطرنشان کرد: برای افزایش زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به شهروندان در سال گذشته اقداماتی از قبیل تکمیل بلوار ورودی و ساختمان آتش‌نشانی و همچنین شروع عملیات زیرسازی بلوار کمربندی و بازگشایی معابر شهر انجام و بلوار ورودی که آرزوی چند ساله شهروندان بود احداث شد.

پیر آراسته اضافه کرد: در سال جاری پروژه‌های عمرانی از جمله تکمیل بلوار کمربندی، ادامه احداث دیوار حفاظتی، تکمیل فاز اول دهکده آرامش ساحل و بازگشایی خیابان مرکز شهر و دریافت اراضی ١٠ درصد سهم شهرداری از بنیاد مسکن پیگیری و انجام خواهد شد.

کد خبر 432432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.