بیمه اصناف قشم با مجوز شهرداری

شهردار قشم از آغاز ثبت نام واحدهای صنفی و مشاغل فاقد بیمه این شهر که با مجوز شهرداری مجاز به فعالیت هستند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مسعود آل عبایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، صاحبان مشاغلی که کد بیمه و کد کارگاهی ندارند، از حمایت‌های بیمه‌ای دولت بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شهر قشم ۱۴ رسته مشمول حمایت‌های دولت می‌شوند، افزود: فهرست رسته‌های شغلی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در سامانه کارا برای اخذ تسهیلات کرونا بروز شده و شهرداری قشم به آگاهی صاحبان کسب و کارهای فاقد بیمه رسانده که با مراجعه به آدرس اینترنتی Kara.mcls.gov.ir مبادرت به نام نویسی کنند.

شهردار قشم تصریح کرد: با ایجاد اصلاحات جدید، کسب و کارهای با مجوز شهرداری قشم نیز در این رسته قرار می‌گیرند و می‌توانند از حمایت دولت برخوردار شوند.

آل‌عبایی با اشاره به موقعیت توریستی شهر قشم و فعالیت شمار فراوانی از اصناف در این شهر، تصریح کرد: فعالان حمل و نقل مسافر درون شهری نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی تاکید کرد: به منظور شناسایی این افراد با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی هماهنگی شده است.

کد خبر 432428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.