روزنامه‌های ورزشی ۱۷ تیر؛ عارف غلامی رفتنی شد؟

بعد از ناکامی استقلال در بازی‌های نیم فصل دوم و از دست رفتن شانس قهرمانی مدافع جوان این تیم مذاکره‌هایی برای ترانسفر شدن خود داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۷ تیرماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "تعداد کرونایی‌های استقلال محرمانه است" به اظهارات یک مقام مسئول آگاه در سازمان لیگ پرداخت، اظهاراتی که خبر از کمتر یا بیشتر بودن آمار کرونایی‌ها در استقلال دارد، این در حالی است که استقلالی‌ها معتقدندآنها دقیق است و از اتهام زنندگان شکایت می‌کنند.

"گل" با عنوان"دلال آشنا زیر پای غلامی نشست " به دلخوری متقابل عارف غلامی و استقلال پرداخت، دلخوری که زمینه‌های جدایی مدافع جوان و با استعداد استقلال را فراهم کرده است.
"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "خانه ما گنجایش ۵۰ نفر را ندارد" به اظهارات مهدی قایدی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر برگزاری یک دورهمی در خانه او پرداخت، شایعاتی که در آن مطرح شده است در دورهمی ۵۰ نفره در خانه مهدی قایدی تعدادی از بازیکنان استقلال حضور داشته‌اند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "دست خالی بعد از قهرمانی " به کار سخت یحیی گل محمدی برای فصل آینده با توجه به جدایی ستارگان پرسپولیس پرداخت، جایی که بیرانوند به بلژیک می‌رود، کریم باقری روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند، بشار بالاخره برای مسائل مالی خداحافظی می‌کند، سید جلال چهار گوشه زمین را می‌بوسد و احتمالاً علیپور نیز ترانسفر شدن تا روزهای سختی برای پرسپولیس در پیش باشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"گل خالی را نمی‌زنند به ما می‌گویند تیم حکومتی" به اظهارات کنعانی زادگان پرداخت، کسی که با وجود حضور سید جلال و شجاع خلیل زاده در دفاع پرسپولیس جای خود را در ترکیب پیدا کرده است و می‌تواند در پایان فصل شیرینی قهرمانی سرخ‌ها را بخورد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"آقای شماره ۴ ماندگار است" به نزدیک شدن به روزهای پایانی روزهای بازی سیدجلال حسینی در مستطیل سبز پرداخت، روزهایی که در آن برخی رسانه‌ها از مشکل سید جلال و گل محمدی خبر می‌دهند.

"صدای سپاهان" با عنوان "به برخی آمارهای خوب جام نمی‌دهند دوستان " به بهانه طلایی پوشان برای نبردن سایپا و ثبت یک عملکرد خوب پرداخت، عملکردی که نزدن گل در آن جام قهرمانی را بیش از پیش از اصفهان دور کرد.

"سبز سبزم" با عنوان "مجبورم دوباره از ذوب آهن شکایت کنم "به روزهای عجیب باشگاه ذوب آهن و اظهارات محمد باقر صادقی پرداخت، کسی که از وضع موجود باشگاه ذوب آهن به شدت ناراضی است.

کد خبر 432423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.