محبوس شدن دو تن در کوه صفه اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از محبوس شدن دو نفر در کوه صفه اصفهان و نجات آنها توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به محبوس شدن دو تن در کوه صفه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۱۱ دقیقه ظهر امروز (دوشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مرد بعد از عبور از مناطق صعب‌العبور امکان بازگشت به مبدا را نداشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای اختصاصی امداد و نجات ارتفاع و کوهستان از ایستگاه ۱۲ به محل اعزام شدند، تصریح کرد: در این حادثه دو نفر آقا بعد از دو ساعت و نیم تلاش نیروها آزاد شدند.

وی گفت: توصیه می‌شود از مسیرهایی که افراد آشنایی ندارند، تردد نکنند و حتماً وسایل مخصوص کوهنوردی را به همراه داشته باشند و آموزش‌های لازم را دیده باشند.

کد خبر 432391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علیرضایزدی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    8 0
    ازپرسنل امداد اتش نشانی کمال تشکرراداریم اگرامکان دارد سازمان امدادونجات اکیبی رادرکوه صفه بطوردایم مستقر نماید بهتر خواهدبود .با زممنونیم
  • قلی خان IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    اخه وقتی بلد نیستی از کوه بالا بری غلط میکنی از جای سختش میری بالا که مثل خر تو گل بمونی و آتش نشان بدبخت را هم وقتشا بگیری شما یه تردمیل بخر تو خونه راه برو